ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد ناتینگ
تکنولوژی

ایرباد بی‌سیم بعدی ناتینگ احتمالاً با برندی جدید عرضه می‌شود

ناتینگ اگرچه برندی نوپاست و تنها سه محصول در بازار دارد، اما ظاهراً می‌خواهد برای بازاریابی، برندی جدید معرفی کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

ناتینگ (Nothing) که عمر کمی در بازار دارد، ظاهراً می‌‍خواهد زیرمجموعه جدیدی معرفی کند. درحقیقت طبق گزارشی جدید، ناتینگ مشغول توسعه ایرباد بی‌سیم جدیدی است که با برندی جدید از راه می‌رسد.

یک توسعه‌دهنده به‌همراه وب‌سایت 91mobile به مدارکی درباره یک جفت ایرباد عرضه‌نشده به نام «Particles by XO» دست پیدا کرده است. علاوه بر نام، رندری از این ایرباد هم منتشر شده که طراحی منحصر‌به‌فرد آن را نشان می‌دهد.

ایرباد بی‌سیم ناتینگ با طراحی منحصر‌به‌فرد

طبق رندر، این ایرباد از طراحی مشابه بادام زمینی یا زنجیره مولکولی بهره می‌برد و نمی‌دانیم درون گوش دقیقاً چه حسی به کاربر منتقل می‌کند. از طراحی که بگذریم، به ویژگی‌های آن می‌رسیم. به گفته منابع، این ایرباد از کدک LHDC پشتیبانی می‌کند و به فناوری حذف نویز فعال مجهز شده است. درحالت‌کلی ظاهراً ناتینگ در‌حال آماده‌سازی ایربادی است که از برخی ویژگی‌های Ear 1 و Ear Stick بهره می‌برد.

ایرباد ناتینگ

در‌حال‌حاضر اطلاعات کمی درباره این ایرباد بی‌سیم داریم. برای مثال اسم رمز داخلی این محصول، B154 است که به اسم رمز B155 برای ایرباد Ear 2 شباهت دارد. علاوه بر این، دیروز اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا به یک کمپانی به‌ نام The Most Unknown LLC، نام تجاری Particles by XO را اعطا کرد.

ناتینگ یک شرکت نوپاست که تنها سه محصول در بازار دارد و یکی از آن‌ها گوشی هوشمند است؛ بنابراین راه‌اندازی یک برند زیرمجموعه در مقطع کنونی چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد، با‌این‌حال ظاهراً با یکی دیگر شگردهای بازاریابی «کارل پی»، بنیان‌گذار و مدیر‌عامل ناتینگ روبه‌رو هستیم. کارل پی که با برند وان پلاس شناخته‌شده است، از روش‌های مختلفی برای تبلیغات محصولات ناتینگ استفاده می‌کند.

چند روز پیش در اقدامی متفاوت، مدیر‌عامل ناتینگ جلوی دوربین رفت و گوشی آیفون 14 پرو را بررسی کرد. در این بررسی، نماینده با گوشی ناتینگ فون هم مقایسه شد که به‌نوعی تبلیغ برای این دستگاه محسوب می‌شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی