ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت لنوو تب M9 با تراشه هلیو G80 و قیمت 140 دلار معرفی شد

شرکت لنوو پیش از شروع نمایشگاه CES 2023، شروع به رونمایی از محصولاتش کرده است. یکی از این محصولات، تبلت مقرون‌به‌صرفه لنوو Tab M9 است که از نمایشگر 9 اینچی IPS LCD بهره می‌برد. این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

شرکت لنوو پیش از شروع نمایشگاه CES 2023، شروع به رونمایی از محصولاتش کرده است. یکی از این محصولات، تبلت مقرون‌به‌صرفه لنوو Tab M9 است که از نمایشگر 9 اینچی IPS LCD بهره می‌برد.

این تبلت لنوو در فصل دوم 2023 از راه می‌رسد و 344 گرم وزن دارد. با توجه به مشخصات فنی، با محصولی روبه‌رو هستیم که بیشتر برای کارهای پایه مانند وبگردی، تماشای فیلم و انجام کارهای روزمره مناسب است و نمی‌توان برای انجام کارهای سنگین مانند اجرای بازی‌های باکیفیت روی آن حساب باز کرد.

مشخصات فنی و قیمت تبلت لنوو Tab M9

این تبلت لنوو به تراشه مدیاتک هلیو G80 مجهز شده که برای کارهای سبک مناسب است. این دستگاه در بالاترین نسخه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که برای یک تبلت پایین‌رده مناسب محسوب می‌شود.

بنابر ادعای لنوو، تبلت تب ام 9 می‌تواند تا 13 ساعت شارژدهی داشته باشد و این میزان شارژدهی را مدیون یک باتری 5100 میلی‌آمپر‌ساعتی است. لنوو برای این محصولش یک نمایشگر 9 اینچی IPS LCD در نظر گرفته است که رزولوشن 1340 در 800 پیکسل دارد که با توجه به محدوده قیمتی‌اش، منطقی به‌نظر می‌رسد.

لنوو تب M9

تبلت جدید لنوو به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است که از قابلیت فیس آنلاک پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به پورت USB-C مجهز شده است.

تبلت لنوو Tab M9 در نسخه‌های مختلف مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود، اما در آن خبری از پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیست. با این وجود، درون جعبه آن به‌طور پیش‌فرض یک قاب همراه با پایه وجود دارد.

این تبلت لنوو که با قیمت پایه 139.99 دلار در فصل دوم 2023 روانه بازار می‌شود، به‌طور پیش‌فرض اندروید 12 را اجرا می‌کند و می‌توان آن را در رنگ‌های آبی و خاکستری سفارش داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی