ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی پد 6
تکنولوژی

تبلت‌های سری شیائومی پد 6 تراشه‌های قدرتمند و نمایشگر 120 هرتزی از راه می‌رسند

به‌نظر می‌رسد شیائومی پد 6 با تراشه اسنپدراگون 870 و مدل پرو آن با چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از راه می‌رسند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

سال گذشته میلادی شیائومی از تبلت‌های سری پد 5 در چین رونمایی کرد و در ادامه شاهد عرضه آن‌ها در چند بازار جهانی بودیم. حالا این کمپانی خودش را برای تبلت‌های سری پد 6 آماده می‌کند که گزارشی جدید، بخشی از مشخصات آن‌ها را افشا می‌کند.

وب‌سایت Xiaomiui در گزارشی به بررسی کدهای MIUI پرداخته و توانسته است دو تبلت جدید را با اسم رمزهای pipa و liuqio پیدا کند. این تبلت‌ها به‌ترتیب شیائومی پد 6 و پد 6 پرو نام دارند و انتظار می‌رود در نیمه اول 2023 معرفی شوند. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی این محصولات داریم.

مشخصات احتمالی شیائومی پد 6 و 6 پرو

ظاهراً در شیائومی پد 6 باید منتظر استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 باشیم. این چیپ هم‌اکنون در چندین تبلت، از جمله شیائومی پد 5 پرو، اوپو پد و تبلت گیمینگ لنوو لژیون تب Y700 مورد استفاده قرار گرفته است.

شیائومی پد 6
شیائومی پد 5

در مقایسه با شیائومی پد 5 که از اسنپدراگون 860 بهره می‌برد، استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 در شیائومی پد 6 یک پیشرفت بزرگ به‌حساب می‌آید. این دستگاه با شماره مدل M82، احتمالاً در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد و نمایشگر 120 هرتزی خواهد داشت.

مدل پرو این خانواده، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد داشت که یک تراشه پرچمدار 4 نانومتری قدرتمند است. بنابراین با یکی از قدرتمندترین تبلت‌های بازار روبه‌رو خواهیم شد. این دستگاه همچنین به نمایشگر امولد با رزولوشن 1880 در 2880 پیکسل مجهز می‌شود و رفرش ریت 120 هرتز خواهد داشت.

در‌حال‌حاضر اطلاعات بیشتری درباره تبلت‌های آینده شیائومی به اینترنت راه پیدا نکرده است، اما انتظار داریم با ورود به سال آینده میلادی، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی