ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 11
تکنولوژی

بنچمارک آنتوتو مشخصات وان پلاس 11 را برملا کرد؛ کسب امتیاز بالاتر از 1.3 میلیون

وان پلاس 11 با 16 گیگابایت رم، اسنپدراگون 8 نسل 2 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 توانسته امتیاز بالاتر از 1.3 میلیون بگیرد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

وان پلاس 11 در تاریخ 18 بهمن‌ماه (7 فوریه) برای بازار جهانی معرفی می‌شود، اما حالا این پرچمدار در بنچمارک آنتوتو حضور پیدا کرده و توانسته است امتیاز فوق‌العاده بالای 1,341,080 را کسب کند. همچنین این بنچمارک، مشخصات اصلی پرچمدار آینده وان پلاس را در اختیارمان قرار می‌دهد.

طبق این بنچمارک، گوشی وان پلاس 11 شماره مدل PBH110 را یدک می‌کشد و توانسته است با جدیدترین تراشه کوالکام، امتیازی بالاتر از iQOO 11 به‌دست بیاورد. این دستگاه‌ها هر دو از اسنپدراگون 8 نسل 2 و 16 گیگابایت رم بهره می‌برند، اما iQOO 11 توانسته است به امتیاز 1,281,665 دست پیدا کند.

مشخصات وان پلاس 11

دستگاه حاضر در بنچمارک آنتوتو در کنار اسنپدراگون 8 نسل 2، به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز شده است. این دستگاه همچنین به‌طور پیش‌فرض اندروید 13 را اجرا می‌کند و نمایشگر 120 هرتزی دارد. طبق شایعات، این گوشی هوشمند وان پلاس به نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن +QHD مجهز می‌شود.

وان پلاس 11 در پنل پشتی از طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی‌اش و همچنین سایر پرچمدارهای موجود در بازار بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن یک ماژول دایره‌ای بزرگ قرار گرفته که میزبان سه سنسور دوربین است. این دوربین‌ها با همکاری شرکت هاسلبلاد توسعه پیدا کرده‌اند.

وان پلاس 11

در‌حالی‌که وان پلاس از معرفی پرچمدار بعدی‌اش در تاریخ 7 فوریه در دهلی‌نو برای بازار جهانی خبر داده است، انتظار داریم زودتر از این تاریخ از وان پلاس 11 برای بازار چین رونمایی شود. در رویداد 7 فوریه وان پلاس در کنار پرچمدار جدیدش، از ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادر پرو 2 هم رونمایی خواهد کرد.

تا پیش از معرفی پرچمدار آینده وان پلاس، باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی جدیدی درباره آن باشیم. علاوه بر اطلاعات، احتمالاً وان پلاس چندین نمونه تصویر از دوربین وان پلاس 11 هم منتشر خواهد کرد تا توجهات بیشتری را جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی