ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آریزو توربو
خودرو

کمپین زمستانی مدیران خودرو با بازدید رایگان و تخفیف در قطعات مصرفی آغاز شد

کمپین بازدید زمستان 1401 مدیران خودرو تا پانزدهم دی‌ماه ادامه دارد و شامل خودروهای فاقد گارانتی نیز می‌شود.

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

مدیران خودرو یکی از بزرگ‌ترین مونتاژ‌کاران خودروهای چینی در کشور است که با حدود بیست سال قدمت در کشورمان نیز از جایگاهی شناخته شده برخوردار است. اما با‌این‌وجود با توجه به تیراژ نسبتاً کم خودروهای چینی و مساحت زیاد ایران، خدمات‌دهی به این خودروها در مقایسه با خودروهای داخلی با چالش‌هایی همراه است که گاهی می‌تواند برای مالکین نیز دردسر‌ساز شود. اما حالا مدیران خودرو با تعریف یک کمپین زمستانه، تصمیم گرفته است تا با ارائه بازدید رایگان و تخفیف روی قطعات مصرفی، خودروهای تحویلی به مشتریان را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت وجود مشکل، از تشدید عیب و بروز ایرادات سنگین و پرهزینه پیشگیری شود.

تخفیف قطعات مدیران خودرو

کمپین بازدید زمستان 1401 مدیران خودرو تا پانزدهم دی‌ماه ادامه دارد و تمامی مشتریان اعم از افرادی که خودروی آن‌ها دارای گارانتی یا حتی فاقد گارانتی بوده است، می‌توانند به تمامی نمایندگی‌های مدیران خودرو در سرتاسر ایران مراجعه کنند و از خدمات و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند. این کمپین به‌نوعی استقبال از زمستان و بازدید خودرو پیش از فرارسیدن زمستان بوده و شامل موارد زیر است:

  1. بازدید رایگان شامل مواردی از جمله عیب‌یابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف‌پاک‌کن و شیشه شور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع ضد‌یخ رادیاتور، بازدید روغن موتور و روغن گیربکس و هیدرولیک و…
  2. 20 درصد تخفیف در خرید قطعات مصرفی شامل لنت ترمز، روغن‌ها، فیلترها و‌…
  3. تخفیف 80 درصدی برای اجرت تعویض
  4. از مشتریان و مالکین خودروهای ام وی ام و فونیکس در زمان مراجعه به نمایندگی‌ها پذیرایی می‌شود.
تخفیف قطعات مدیران خودرو

همچنین پس از پایان‌یافتن این کمپین، مدیران خودرو قصد دارد تا در بین مشتریانی که در این مدت به نمایندگی‌های مدیران خودرو برای دریافت خدمات مراجعه کرده‌اند، قرعه‌کشی کند و جوایزی را به بیست برنده قرعه‌کشی اهدا نماید.

گفتنی است که مدیران خودرو این روزها خدمات‌رسانی به محصولات ام وی ام، چری و فونیکس را بر عهده دارد و با ارائه 7 سال گارانتی روی خودروهای فونیکس، طولانی‌ترین بازه خدمت‌رسانی را در میان خودروسازان داخلی عهده‌دار است.

تخفیف قطعات مدیران خودرو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی