ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی K60
تکنولوژی

اولین تصویر رسمی از سری ردمی K60 منتشر شد؛ رونمایی در 6 دی‌ماه

این گوشی‌های هوشمند با طراحی متفاوت ماژول دوربین و پنل پشتی، در تاریخ 6 دی‌ماه با تراشه‌های مختلف معرفی خواهند شد.

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

ردمی با انتشار پوستری که اولین تصویر رسمی ردمی K60 هم محسوب می‌شود، از معرفی این سری از گوشی‌های هوشمندش در تاریخ 27 دسامبر (6 دی‌ماه) خبر داد.

ردمی با انتشار این پوستر از سورپرایز و هدیه سال نوی میلادی خود برای طرفدارانش پرده برداشته است. در این پوستر تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ردمی K60 شامل K60e و K60 و K60 پرو نیز درج شده.

طبق اعلام رسمی ردمی، مراسم رونمایی این سه گوشی در تاریخ ۲۷ دسامبر مصادف با ۶ دی‌ماه ساعت ۷ بعدازظهر به‌وقت محلی برگزار می‌شود. مشخص نیست گوشی به تصویر کشیده شده در پوستر زیر، کدام یک از این سه گوشی است؛ اما احتمالاً قاب پشتی هر سه گوشی طراحی مشابهی دارد.

سری ردمی K60

در این‌ پوستر ماژول مستطیلی شکل دوربین دارای دوربین سه‌گانه به‌همراه فلاش دیده می‌شود. در بالای گوشی نیز حفره‌های اسپیکر، میکروفن و فرستنده اینفرارد به چشم می‌خورد. در این پوستر، طراحی بافت‌دار پنل پشتی گوشی نیز جلب‌توجه می‌کند.

برخورداری ردمی K60 پرو از اسنپدراگون 8 نسل 2، توسط ردمی تأیید شده است. اوایل ماه میلادی جاری وجود تراشه دایمنسیتی 8200 در K60e نیز تأیید شد. همچنین براساس شایعات، قرار است K60 با اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار شود.

شایعات ضدونقیض نشان می‌دهند که قرار است K60 در بازار جهانی با برند و نام پوکو F5 5G عرضه شود. سازمان 3C چین در هفته‌های اخیر گوشی‌های ردمی با شماره مدل‌های 22127RK46C و 22122RK93C و 23013RK75C را تأیید کرده است. به‌نظر می‌رسد این سه گوشی همان گوشی‌های K60e و K60 و K60 پرو باشند. تأییدیه‌های 3C نشان می‌دهند که K60e از فناوری شارژ سریع 120 واتی بهره می‌برد؛ اما دو گوشی دیگر دارای شارژ سریع 67 واتی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی