ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارمانیا
خودرو

کرمان موتور مسئول جبران تعهدات معوق کارمانیا شد

ماجرای عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی کارمانیا به مشتریان، هنوز حل نشده، اما ظاهراً کرمان موتور عهده‌دار جبران این تعهدات شده است.

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۵ دی ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

سال 98 بود که کارمانیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این شرکت تولید خودروی بی وای دی اس 7 را از پایان تیرماه سال 98 آغاز و تمام تعهدات خود در قبال مشتریان را ظرف مدت سه ماه ایفا خواهد کرد؛ اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. حال اخبار جدیدی از این خودروسازی به‌گوش می‌رسد. براساس اطلاعات منابع آگاه، شرکت کرمان موتور در همکاری با کارمانیا قصد دارد تا تعهدات معوق این خودروساز خصوصی را در مورد محصولات BYD با محصولات خود پوشش داده و تأمین کند. تعهدات معوق کارمانیا به‌دلیل خروج شرکت BYD از ایران رخ داد.

طبق اطلاعیه منتشر‌شده توسط شرکت کرمان موتور، این شرکت با به‌روزرسانی تعهدات معوقه شرکت کارمانیا، این تعهدات را با محصولات خود و به قیمت قطعی تأمین خواهد کرد. بر این اساس، مشتریانی که تمایلی به تبدیل تعهد خرید خودروهای BYD خریدار‌ی‌شده از شرکت کارمانیا به محصولات شرکت کرمان موتور را ندارند، پس از انجام به‌روزرسانی، می‌توانند وجوه به‌روز‌شده خود را دریافت کنند.

کارمانیا

نوبت و زمان فراخوانی مشتریان شرکت کارمانیا جهت انجام فرایند اداری به‌روزرسانی تعهدات معوقه، از سوی بخش CRM این شرکت به مشتریان اعلام خواهد شد.

باید خاطرنشان کنیم که مدتی پیش مالکیت شرکت کارمانیا تغییر کرد و گروه صنعتی کرمان خودرو به‌عنوان مالک جدید این خودروساز خصوصی معرفی شد. این تغییر بزرگ، تأثیر خود را با این توافقنامه به نمایش گذاشته و در راستای بهبود وضعیت تأمین خودروی شرکت کارمانیا، مجموعه کرمان موتور به کمک آمده است تا با تأمین محصولات معوقه از سبد تولیدی خود، تعهدات آن شرکت را کاهش داده و به صفر برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی