ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی S23 اولترا
تکنولوژی

سری گلکسی S23 احتمالاً با رابط کاربری One UI 5.1 از راه می‌رسد

سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23 آماده می‌شود و هرچه به تاریخ معرفی آن‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها به اینترنت راه پیدا می‌کند. حالا طبق جدیدترین شایعه، این پرچمدارها با رابط ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23 آماده می‌شود و هرچه به تاریخ معرفی آن‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها به اینترنت راه پیدا می‌کند. حالا طبق جدیدترین شایعه، این پرچمدارها با رابط کاربری One UI 5.1 معرفی می‌شوند.

طبق گزارشی جدید، سامسونگ در‌حال آزمایش به‌روزرسانی One UI 5.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 با نسخه فریمور S90xEXXU2CVL7 است. این آپدیت در سرورهای سامسونگ رؤیت شده و احتمالاً چند روز پس از معرفی سری گلکسی S23، برای نسل کنونی پرچمدارهای سامسونگ منتشر می‌شود.

رابط کاربری One UI 5.1 برای سری گلکسی S23

سامسونگ احتمالاً برای اولین‌بار از رابط کاربری جدیدش در سری گلکسی S23 استفاده می‌کند و چند روز پس از عرضه این محصولات، کاربران سری گلکسی S22 به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

سری گلکسی S23

در‌حال‌حاضر به‌طور دقیق نمی‌دانیم رابط کاربری جدید سامسونگ چه قابلیت‌هایی دارد، اما کره‌ای‌ها چند وقت پیش گفته بودند که می‌خواهند شخصی‌سازی‌های لاک اسکرین جدیدی را برای One UI 5.1 درنظر بگیرند. بنابراین رابط کاربری جدید سامسونگ که مانند One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود، شخصی‌سازی بیشتری برای صفحه قفل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

احتمالاً سامسونگ چند ویژگی دیگر اندروید 13 را هم به One UI 5.1 اضافه می‌کند که شامل مواردی مانند ویجت جدید مدیا‌پلیر در بخش نوتیفیکیشن و تسک‌بار بهبودیافته می‌شود.

سامسونگ احتمالاً در 12 بهمن از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی می‌کند. تا آن زمان باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی