ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واردات خودروهای نیسان کیکس و سانی
خودرو

احتمال واردات نیسان کیکس و سانی به بازار کشور قوت گرفت

پیش‌تر قرار بود شرکت جهان نوین آریا با ورود به عرضه واردات خودرو، محصولات نیسان را روانه بازار ایران کند. ولی حالا و براساس برخی شایعات، یک شرکت خصوصی دیگر فرایند واردات خودروهای نیسان کیکس ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

پیش‌تر قرار بود شرکت جهان نوین آریا با ورود به عرضه واردات خودرو، محصولات نیسان را روانه بازار ایران کند. ولی حالا و براساس برخی شایعات، یک شرکت خصوصی دیگر فرایند واردات خودروهای نیسان کیکس و سانی را بر عهده گرفته است. گفتنی است که این روزها نیسان از نظر سهم بازار از روزهای اوج خود فاصله گرفته و عرضه دو مدل مذکور می‌تواند در شرایط فعلی برای این کمپانی حائز اهمیت باشد.

براساس گزارش‌های مختلف، مذاکره با طرف ژاپنی آغاز شده است و خودروهای نیسان کیکس و سانی در آستانه ورود به فهرست واردات هستند. نیسان کیکس و سانی جزو خودروهای اقتصادی در نظر گرفته می‌شوند که شرایط ورود آن‌ها با قواعد ذکرشده در آیین‌نامه مطابقت دارد. در صورت رسیدن به توافقات لازم، به‌زودی پرده از نام شرکت واردکننده برداشته می‌شود و شاهد واردات خودروهای نیسان کیکس و سانی به بازار کشور خواهیم بود.

نیسان سانی

مدل فول آپشن نیسان سانی در تیپ SL حدود ۱۶.۵ هزار یورو قیمت دارد. این ماشین از موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند و قادر به تولید ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۹ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس CVT ایکس ترونیک نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های جلو را برعهده دارد. از جمله امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی این سدان جذاب می‌توان به سیستم ESC یا همان کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، سیستم کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، رادار نقطه کور، سنسور پارک، دوربین عقب و... اشاره کرد.

از طرف دیگر، نیسان کیکس یک کراس‌اوور کامپکت شهری است که قدرت و گشتاور موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی آن به‌ترتیب به ۱۱۸ اسب بخار و ۱۴۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این موتور به گیربکس اتوماتیک CVT ایکس ترونیک مجهز است که قوای محرکه را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. حداکثر قیمت این ماشین نیز حدود ۱۹ هزار یورو است. عمده تجهیزات رفاهی متداول در خودروهای امروزی نظیر ترمز اضطراری هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، استارت دکمه‌ای، رادار خطی، سنسور نور، سنسور باران و... در لیست امکانات و آپشن‌های نیسان کیکس نیز به‌چشم می‌خورند.

 واردات خودروهای نیسان کیکس و سانی یک خبر خوشایند برای آن دسته از مشتریانی است که رغبت چندانی به خرید خودروهای چینی ندارند و حساب دیگری روی محصولات ژاپنی باز می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی