ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی واچ 3 ردمی بند 2
تکنولوژی

ردمی واچ 3، بند 2 و بادز 4 لایت معرفی شدند

ردمی از واچ 3 به‌عنوان ساعت هوشمند، از بند 2 به‌عنوان مچ‌بند هوشمند و از بادز 4 لایت به‌عنوان ایرباد جدید خود رونمایی کرد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

شیائومی از گوشی‌های هوشمند سری ردمی K60 و میان‌رده‌ای به نام ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن رونمایی کرد. این شرکت همچنین از سه دستگاه پوشیدنی جدید پرده برداشت که شامل ردمی واچ 3 با صفحه بزرگ‌تر، ردمی بند 2 با بدنه باریک و سبک و ایرباد بادز 4 لایت با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است.

ردمی واچ 3

ساعت هوشمند جدید ردمی نمایشگری مربعی از نوع امولد با اندازه 1.75 اینچی دارد. تراکم پیکسل در این نمایشگر 341 پیکسل بر هر اینچ و نرخ نوسازی 60 هرتز است. حداکثر روشنایی این صفحه به 600 نیت می‌رسد. لبه‌های بدنه در ردمی واچ 3 تخت شده است و یک دکمه فیزیکی در پهلوی دستگاه دیده می‌شود.

ردمی واچ 3 از نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد. شیائومی باتری این دستگاه را ارتقا داده و مدعی شده است که حتی در صورت استفاده پیوسته از حسگر سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب، می‌توانید تا 12 روز روی شارژدهی این دستگاه حساب کنید. این ساعت از 121 حالت ورزشی مختلف و GPS داخلی برخوردار بوده و همچنین با استاندارد 5ATM در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

شیائومی این ساعت را با قیمت تقریبی 70 دلار وارد بازار چین می‌کند.

ردمی بند 2

ردمی بند 2 نمایشگری 1.47 اینچی دارد که 76 درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی شده است. ضخامت دستگاه 9.99 میلی‌متر و وزن آن 14.9 گرم است. این مچ‌بند هوشمند از قابلیت‌های سنجش اکسیژن خون و ردیابی قاعدگی در زنان بهره می‌برد.

شیائومی در این محصول از بیش از 30 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. باتری ردمی بند 2 با یک‌بار شارژ در صورت استفاده عادی تا 14 روز دوام می‌آورد. این مچ‌بند با قیمت اولیه 22 دلار با بندهای مشکی، سبز روشن، سبز تیره، آبی، سفید و طلایی صورتی به بازار می‌آید.

ردمی بادز 4 لایت

ایرباد جدید ردمی درایور 12 میلی‌متر دارد و در تماس‌ها از قابلیت هوشمند کاهش نویز استفاده می‌کند. وزن هر گوشی 3.9 گرم است و شارژدهی کلی محصول با احتساب کیس شارژر به 20 ساعت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های بادز 4 لایت می‌توانیم به بلوتوث 5.3 و استاندارد IP54 برای ایستادگی در برابر آب و گردوغبار اشاره کنیم.

این ایرباد در رنگ‌های سفید، مشکی، نارنجی و سبز با قیمت تقریبی 20 دلار به بازار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی