ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یخچال سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ در آستانه CES 2023، از یخچالی با نمایشگر 32 اینچی لمسی رونمایی کرد

کاربران از طریق نمایشگر 32 اینچی یخچال جدید سامسونگ می‌توانند به اپ‌هایی مانند اینستاگرام و تیک‌تاک دسترسی داشته باشند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

سامسونگ پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2023، از جدیدترین یخچال پرچمدار خود از سری Bespoke Family Hub رونمایی کرد. این یخچال کره‌ای‌ها به یک نمایشگر لمسی غول‌پیکر 32 اینچی مجهز شده است که از آن می‌توان برای مشاهده ویدیو یا تصاویر خانوادگی، دستور آشپزی و یا یادداشت‌برداری استفاده کرد.

این یخچال سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 که از تاریخ 5 ژانویه 2023 (15 دی‌ماه) در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این محصول در مقایسه با نسل قبلی‌اش نمایشگر بسیار بزرگ‌تری دارد. درحالی‌که نسل قبلی به نمایشگر 21.5 اینچی مجهز شده بود، نسل جدیدش نمایشگر 32 اینچی دارد.

نمایشگر یخچال سامسونگ قابلیت‌های متنوعی دارد

کاربران در ایالات متحده می‌توانند از طریق این یخچال و نمایشگرش به 190 کانال دسترسی پیدا کنند. در کره جنوبی هم امکان بهره‌بردن از 80 کانال از طریق اپ سامسونگ تی‌وی پلاس وجود دارد. کاربران می‌توانند ویدیوها را به‌صورت تصویر در تصویر هم مشاهده کنند.

از آنجایی که با یک نمایشگر عمودی روبه‌رو هستیم، کاربران می‌توانند از اپ‌هایی که برای ویدیوهای عمودی بهینه‌ شده‌اند، مانند اینستاگرام، تیک‌تاک و یوتوب Shorts استفاده کنند. همچنین با استفاده از اپ Bespoke Atelier سامسونگ، امکان به‌نمایش‌گذاشتن آثار هنری هم روی این نمایشگر وجود دارد.

یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ Family Hub Plus همچنین از SmartThings بهره می‌برد، بنابراین کاربران دیگر نیازی به خرید هاب اینترنت اشیای جداگانه ندارند. این ویژگی 6 سرویس SmartThings مانند آشپزی، انرژی و محافظت از لباس‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تا به امروز یخچال‌های Family Hub سامسونگ تنها از وان‌درایو پشتیبانی می‌کردند، اما در جدیدترین مدل از گوگل فوتوز هم پشتیبانی می‌شود. کره‌ای‌ها همچنین به یخچال خود سرویس Amazon Your Essentials را هم اضافه کرده‌اند تا کاربران قادر به سفارش مواد غذایی تنها با یک لمس باشند.

این یخچال که چندین هفته دیگر وارد بازار آمریکا و کره جنوبی می‌شود، در نمایشگاه CES 2023 در معرض دید قرار می‌گیرد و احتمالاً قیمت آن که مسلماً کم هم نخواهد بود، اعلام می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی