ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی C12
تکنولوژی

گوشی مقرون‌به‌صرفه ردمی C12 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی جدید سری ردمی هم‌اکنون با قیمت پایه 101 دلار برای گزینه 4/64 گیگابایتی در بازار چین عرضه شده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

شیائومی از یک گوشی بسیار مقرون‌به‌صرفه با نام Redmi 12C رونمایی کرد که از فرمول دستگاه‌های ارزان‌قیمت این شرکت پیروی می‌کند، یعنی ارائه مشخصات خوب برای دستگاهی با قیمت پایین. در ادامه این مطلب مشخصات و قیمت گوشی ردمی C12 را اعلام کرده‌ایم.

ردمی C12 تا حدودی شبیه به گوشی ردمی A1 شرکت شیائومی است که اوایل امسال عرضه شده بود. روی پنل پشتی دستگاه یک ماژول دوربین مربعی با لبه‌های گرد قرار گرفته که دو دوربین، یک فلاش LED و یک سنسور اثر‌انگشت را در خود جای داده است. همچنین پنل پشتی آن به‌صورت خمیده است و طراحی برجسته‌ای دارد. در جلوی دستگاه، یک نمایشگر تخت با حاشیه‌های باریک و بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد.

مشخصات و قیمت ردمی C12

گوشی مقرون به صرفه

از نظر مشخصات، این گوشی دارای یک نمایشگر 6.71 اینچی احتمالاً LCD است که وضوح بالایی را ارائه می‌کند. ردمی C12 در داخل به پردازنده مدیاتک هلیو G85 مجهز شده است که با رم LPDDR4X و حافظه فلش eMMC 5.1 تکمیل می‌شود. وزن دستگاه حدود 192 گرم و ضخامت آن حدود 8.77 میلی‌متر اعلام شده است.

برای عکاسی، ماژول دوربین دوگانه این گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است. در جلو و برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی وجود دارد. انرژی موردنیاز دستگاه توسط باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی آن تأمین می‌شود که از شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی ردمی

گزینه‌های اتصال این دستگاه که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند نیز شامل بلوتوث، وای‌فای و حتی جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شود.

مشخصات ردمی C12
نمایشگر6.71 اینچی
چیپستهلیو G85
رم4 یا 6 گیگابایت
حافظه داخلی64 یا 128 گیگابایت
دوربین50 مگاپیکسلی اصلی
دوربین سلفی5 مگاپیکسلی
باتری5000 میلی‌آمپر‌ساعتی

در‌نهایت، این دستگاه مقرون‌به‌صرفه با قیمت 101 دلار برای نسخه 4/64 گیگابایت به فروش می‌رسد. همچنین نسخه‌های دیگری با ظرفیت 4/128 گیگابایت و 6/128 گیگابایت برای این دستگاه وجود دارد که به‌ترتیب 115 و 130 دلار قیمت دارند. در‌حال‌حاضر، ردمی C12 فقط در بازار چین عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی