ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اختلاف قیمت سنگین محصولات کرمان موتور در کارخانه و بازار؛ مشتریان برای خرید خودروهای چینی صف کشیدند

افزایش قیمت خودرو به مونتاژکاران نیز رسید و حالا کرمان موتور است که محصولات خود را با افزایش قیمت به بازار عرضه می‌کند.

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۰

افزایش قیمت خودرو به مونتاژکاران نیز رسید و حالا کرمان موتور است که محصولات خود را با افزایش قیمت به بازار عرضه می‌کند. این خودروساز نسبت به ماه گذشته محصولات خود را تا 140 میلیون تومان نسبت به ماه گذشته افزایش داد. رشد قیمت خودرو از آبان سال جاری و همگام با سقف‌‌شکنی‌های پی‌در‌پی نرخ دلار، سرعت یافت. روند تغییر قیمت‌ها به‌‌گونه‌ای است که فعالان این بازار می‌گویند خودروها نسبت به ساعت پیش، قیمت یکسانی ندارند و همین امر باعث شده است تا مشتریان برای خرید خودرو با قیمت مصوب کارخانه، پشت در نمایندگی‌ها به‌صف شوند!

اما جدای از بازار، حالا خودروسازانی مانند کرمان موتور نیز محصولات خود را با افزایش قیمت قابل‌توجهی به بازار عرضه می‌کنند.

کرمان موتور فروش سدان J7 را با قیمت 1.380 میلیون تومان در تعداد 480‌ دستگاه، پیکاپ T8 با قیمت 1.085 میلیارد تومان در تعداد 720 دستگاه، کراس اوور S5 با قیمت 1.095 میلیارد تومان در تعداد 720 دستگاه و سدان J4 با قیمت 585 میلیون تومان و در تعداد 1200 دستگاه از صبح روز شنبه آغاز کرده است که با سطح بالای استقبال، به‌نظر می‌رسد این طرح‌های فروش تا ظهر امروز به پایان برسند.

قیمت محصولات کرمان موتور در این طرح فروش با افزایش اعلام شده است. کراس اوور S5 امروز در بازار در نسخه 1.5 لیتری حدود 1.365 میلیارد تومان قیمت دارد که حدود 270 میلیون تومان بیشتر از قیمت فروش کرمان موتور است. سدان J4 نیز در بازار امروز حدود 670 میلیون تومان قیمت دارد که حدود 100 میلیون تومان سود را نصیب خریداران این خودرو می‌کند و قیمت J7 نیز در بازار به 1.750 میلیارد تومان رسیده است که سود حدود 400 میلیونی را نصیب خریداران می‌کند. همچنین پیکاپ T8 که با رشد قیمتی 100 میلیون تومانی توسط کرمان موتور عرضه شده است، در بازار 1.420 میلیارد تومان قیمت می‌خورد که در شرایط فروش اخیر این شرکت، سودی حدود 350 میلیون تومانی برای خریداران دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی