ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

وان پلاس به‌زودی شارژر سریع 100 وات خود با دو پورت را عرضه می‌کند

طبق تصویر منتشرشده، ظاهراً شارژر وان پلاس به‌طور هم‌زمان از دو رابط USB-A و Type-C بهره خواهد برد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

وان پلاس به‌طور تدریجی شروع به عرضه محصولات دیگری به‌غیر‌از گوشی‌ها کرده است. شرکت چینی اخیراً مانیتور خود را در هند عرضه کرد و در گذشته نیز محصولات متفاوت زیادی مانند هدفون و تلویزیون را نیز روانه بازار کرده بود. اکنون، وان‌ پلاس درحال آماده‌شدن برای عرضه شارژر سریع دو پورت 100 واتی خود است.

طبق گزارش‌های منتشر‌شده، وان ‌پلاس قصد دارد تا برای اولین‌بار یک شارژر سریع 100 واتی با دو پورت را معرفی کند. گفته می‌شود که این شارژر از شارژ سریع PD تا 65 وات پشتیبانی خواهد کرد. همچنین طبق تصویر تبلیغاتی منتشر‌شده از این محصول، ظاهراً شارژر وان پلاس به‌طور هم‌زمان از دو رابط USB-A و Type-C بهره خواهد برد.

شارژر 100 وات

می‌توان از این شارژر برای شارژ تقریباً تمام دستگاه‌های سازگار خود مانند لپ‌تاپ، هدفون‌های بی‌سیم و گوشی‌های هوشمند استفاده کرد. علاوه‌بر‌این، گزارش‌هایی نیز وجود دارد که ادعا می‌کنند وان پلاس این دستگاه را با درنظر‌گرفتن گوشی آینده خودش، یعنی وان ‌پلاس 11 عرضه خواهد کرد.

همان‌طور که در گزارش‌های قبلی گفته شده بود، وان پلاس 11 دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات خواهد بود. طبق ادعاهای رسمی، شارژر تنها در 25 دقیقه می‌تواند باتری دستگاه را به‌طور کامل (100 درصد) شارژ کند و تنها پس از 10 دقیقه میزان شارژ دستگاه به 50 درصد خواهد رسید.

اخیراً در گزارش جداگانه دیگری، مشخصات کامل وان پلاس 11 افشا شده بود. طبق این گزارش، گوشی آینده شرکت چینی در تاریخ 7 فوریه (18 بهمن) با مشخصاتی از جمله نمایشگر 6.7 اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز، تراشه 8‌هسته‌ای 3.18 گیگاهرتزی اسنپدراگون 8 نسل 2 و دو نسخه با رم 12 و 16 گیگابایتی و نیز حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی