ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

AppleAirpodPro
تکنولوژی

اپل ظاهراً روی «ایرپاد لایت» کار می‌کند؛ رقیبی برای ایربادهای بی‌سیم ارزان‌قیمت

اپل ظاهراً قصد دارد ایرپاد ارزان قیمتی به نام AirPods Lite را با قیمت احتمالی پایین‌تر از 129 دلار در دسترس کاربران قرار دهد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

اپل ظاهراً قصد دارد در رقابت با سایر تولیدکنندگان هدفون بی‌سیم بازار، ایرپاد ارزان‌قیمتی به نام AirPods Lite با قیمت احتمالی پایین‌تر از ۱۲۹ دلار در دسترس کاربران قرار دهد.

درحال‌حاضر چهار مدل مختلف ایرپاد اپل به بازار عرضه شده است، ولی این هدفون‌های بی‌سیم محبوب، قیمت بالایی دارند. حالا این شرکت ظاهراً می‌خواهد نسخه جدید و ارزان‌قیمتی عرضه کند.

«جف پو»، یکی از تحلیلگران مؤسسه تحقیقاتی بین‌المللی Haitong می‌گوید اپل روی ایرپاد ارزان‌قیمتی به نام «ایرپاد لایت» کار می‌کند که می‌تواند در رقابت با هدفون‌های بی‌سیم ارزان‌قیمت به بازار عرضه شود. این تحلیلگر بازار ادعا می‌کند که در سال 2023 تقاضا برای ایرپاد اپل کاهش پیدا می‌کند تا جایی که انتظار می‌رود فروش ایرپاد از 73 میلیون واحد در سال 2022 به 63 میلیون واحد در سال 2023 کاهش یابد.

ایرپاد

ایرپاد لایت ارزان‌قیمت اپل ظاهراً در راه است

با وجودی که تحلیلگر بازار ادعا می‌کند اپل روی ایرپاد لایت کار می‌کند، اما درحال‌حاضر اطلاعاتی در مورد این محصول منتشر نشده است و مشخص نیست هدفون بی‌سیم ارزان‌قیمت اپل با چه مشخصاتی قرار است در دسترس کاربران قرار بگیرد. هرچند جف پو آن را محصولی با قیمت پایین‌تر و در رقابت با هدفون‌های غیر اپل توصیف می‌کند.

با عرضه ایرپاد 3 در سال 2021، اپل نسل قبلی ایرپاد 2 را با قیمت پایین‌تر 129 دلاری در دسترس کاربران قرار داد. در آن مقطع زمانی ایرپاد 3 قیمتی برابر با 169 دلار داشت. انتظار می‌رود ایرپاد لایت ارزان قیمت اپل، با قیمتی کمتر از 129 دلار عرضه شود. حتی این احتمال وجود دارد که اپل قیمت ایرپاد نسل دوم را تا 99 دلار کاهش دهد.

اپل در سال 2022، نسل دوم ایرپاد پرو را با قابلیت‌های قابل‌توجهی از جمله حذف نویز و کیس شارژ جدید با تراشه U1 معرفی کرد و حالا باید دید هدفون بی‌سیم جدید آن چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی