ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ
تکنولوژی

نسل دوم اپل واچ اولترا احتمالاً سال 2024 با نمایشگر بزرگ‌تر میکرو LED از راه می‌رسد

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد در سال 2024 از نسل دوم اپل واچ اولترا با نمایشگر 2.1 اینچی میکرو LED رونمایی کند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

«جف پو» تحلیلگر مؤسسه فناوری Haitong ادعا می‌کند اپل قصد دارد سال آینده میلادی، ساعت هوشمند اپل واچ اولترا را با فناوری میکرو LED و نمایشگر بزرگ‌تر به بازار عرضه کند.

داشتن نمایشگر بزرگ‌تر و طول عمر بیشتر باتری می‌تواند توجه بسیاری از کاربران اپل واچ، خصوصاً مشتریانی که ورزش‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند را جلب کند.

اپل واچ سری ۸ در مقایسه با نسل قبلی، به حسگر دمای بدن و ویژگی تشخیص تصادف مجهز شد. برخی کاربران معتقدند که به‌جز اپل واچ اولترا، هیچ یک از مدل‌های جدید ساعت هوشمند اپل جذابیت ندارند.

اپل واچ اولترا ۲۰۲۴ با به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی از راه می‌رسد

به‌نظر می‌رسد مدل‌های ۲۰۲۳ اپل واچ برای افرادی که منتظر ارتقاهای چشمگیرتری هستند، تا حدودی ناامید‌کننده است. جف پو در یادداشتی به سرمایه‌گذاران می‌گوید فروش اپل واچ در سال ۲۰۲۳ به‌دلیل عدم ارتقای قابل‌توجه مشخصات کاهش می‌یابد. این تحلیلگر ادعا می‌‌کند اپل واچ ۲۰۲۴ احتمالاً به‌جای بهره‌مندی از نمایشگر اولد، از پنل میکرو LED بهره خواهد برد. در این صورت و با جایگزینی نمایشگر اولد با میکرو LED، سطح روشنایی بالاتر و دقت رنگ بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

براساس خبرهای غیررسمی منتشر‌شده، ظاهراً اپل قصد دارد نمایشگرهای میکرو LED را به برخی از محصولات خود در آینده نزدیک بیاورد. با‌این‌وجود، این فناوری هنوز به‌صورت قابل‌توجهی گران‌تر از OLED و Mini LED است.

این تحلیلگر بازار همچنین ادعا می‌کند اپل واچ اولترای ۲۰۲۴ احتمالاً از نمایشگر ۲.۱ اینچی بزرگ‌تر نسبت به مدل فعلی ۱.۹۳ اینچی بهره خواهد برد. البته بهره‌مندی از نمایشگر بزرگ‌تر به این معنی نیست که لزوماً ساعت هوشمند جدید ابعاد بزرگ‌تری داشته باشد، بلکه اپل می‌تواند به‌سادگی و با کاهش حاشیه‌ها، اپل واچ اولترا را با نمایشگر بزرگ‌تری عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی