ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسر
تکنولوژی

ایسر از میز‌کار eKinekt BD 3 مجهز به دوچرخه ثابت رونمایی کرد؛ رکاب بزنید و برق تولید کنید!

برای کاربرانی که به انجام همزمان چند کار اهمیت می‌دهند، ایسر از یک میز کار جدید با نام eKinekt BD 3 رونمایی کرده که مجهز به یک دوچرخه ثابت است. علاوه‌بر کار و ورزش، با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

برای کاربرانی که به انجام هم‌زمان چند کار اهمیت می‌دهند، ایسر از یک میز‌کار جدید با نام eKinekt BD 3 رونمایی کرده که مجهز به یک دوچرخه ثابت است. علاوه بر کار و ورزش، با این میز‌کار می‌توان برق مورد‌نیاز خود را نیز تولید کرد. در‌واقع رکاب‌زدن با دوچرخه مقدار کمی انرژی جنبشی تولید می‌کند که می‌توانید از آن برای شارژ دستگاه‌های روی میز استفاده کنید.

به گفته ایسر، رکاب‌زدن با سرعت 60 دور در دقیقه به مدت یک ساعت با این میز‌کار می‌تواند تا 75 وات برق تولید کند. هرچند این میزان بسیار ناچیز است، اما ایسر از روش جالبی به‌منظور استفاده از انرژی پاک برای مواردی از جمله شارژ گوشی‌های موبایل در میز‌کار خود استفاده کرده.

قابلیت‌های میز‌کار ایسر

میز‌کار دوچرخه‌ای ایسر دارای دو پورت USB Type-A و یک پورت USB Type-C است که می‌توان چندین دستگاه را به‌طور هم‌زمان به آن متصل کرد. همچنین این میز می‌تواند در حالت‌های «کار» یا «ورزش» کار کند. علاوه‌براین، ایسر یک اپلیکیشن موبایل نیز برای کاربران آن ارائه کرده است تا بتوانند از طریق آن مدت زمان رکاب‌زدن یا دوچرخه‌سواری، مقدار کالری سوزانده‌شده و میزان برق تولیدشده خود را بررسی کنند.

ایسر از این میز دوچرخه‌ای در جریان نمایشگاه CES 2023 «برای تقویت سبک زندگی پایدار و سالم‌تر» رونمایی کرده است.

eKinekt BD 3 با قیمت 999 دلار از ماه ژوئن در بازار آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد شد که مطمئناً برای یک میز‌کار بسیار گران است. ایسر همچنین قصد دارد تا در ماه آوریل، آن را در دسترس کاربران تایوانی قرار دهد.

تاکنون شرکت‌های زیادی برای CES 2023 از دستگاه‌های جدید خود رونمایی کرده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به دو لپ‌تاپ گیمینگ Alienware و همچنین نسل جدید لپ‌تاپ‌های ایسوس اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی