ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیتیزن
تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید سیتیزن معرفی شد: تشخیص سطح هوشیاری کاربر با هوش مصنوعی

سیتیزن از جدیدترین ساعت هوشمند CZ Smart رونمایی کرد که می‌تواند با استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی، سطح هوشیاری و میزان خستگی کاربران را تشخیص دهد. سیتیزن می‌گوید این ساعت هوشمند با اپلیکیشن ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سیتیزن از جدیدترین ساعت هوشمند CZ Smart رونمایی کرد که می‌تواند با استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی، سطح هوشیاری و میزان خستگی کاربران را تشخیص دهد.

سیتیزن می‌گوید این ساعت هوشمند با اپلیکیشن اختصاصی YouQ توسعه‌یافته توسط استودیوی IBM Watson و فناوری ناسا کار می‌کند تا میزان خستگی و هوشیاری کاربران را به آن‌ها نشان دهد تا بتوانند میزان کارایی خود را افزایش دهند.

اپلیکیشن مربوط به این ساعت هوشمند از شبکه‌های عصبی برای تعیین سطح هوشیاری استفاده می‌کند. ابتدا عادت‌های خواب و بیداری کاربر را طی بازه زمانی هفت تا ده روزه پایش می‌کند. سپس با پردازش آن‌ها می‌تواند تخمینی از وضعیت سیکل‌های خواب و هوشیاری فرد ارائه دهد. این ساعت هوشمند از نتایج مطالعات ناسا در آزمایشگاه مقابله با خستگی نیز استفاده می‌کند. سیتیزن ادعا کرده است که این ساعت هوشمند میزان هوشیاری کاربر را اندازه‌گیری می‌کند.

ساعت هوشمند جدید سیتیزن و قابلیت‌ سنجش سطح هوشیاری کاربر

هر فردی سیکل‌ها و ریتم‌های خواب و بیداری مخصوص خودش را دارد. اپلیکیشن اختصاصی YouQ می‌تواند ریتم‌ها و عادات منحصر‌به‌فرد کاربر را شناسایی کند. با تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها و بررسی وضعیت کاربر، این ساعت هوشمند درنهایت می‌‌تواند به کاربر پیشنهادهایی در زمینه کاهش اثرات خستگی، بهبود هوشیاری ارائه کرده و راهکارهای مؤثری در زمینه ترویج عادات خوب به او پیشنهاد دهد. به‌مرور زمان این رویکرد به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند کارایی بیشتری در فعالیت‌های خود داشته باشند.

ساعت هوشمند جدید سیتیزن با نمایشگر ۱.۳ اینچی امولد،‌ پردازنده اسنپدراگون Wear 4100+ با ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۲۴ ساعت طول عمر باتری و قابلیت شارژ سریع‌تر از نسل‌های قبلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز قیمت این ساعت هوشمند از سوی سیتیزن اعلام نشده است، ولی نسخه فعلی ساعت هوشمند CZ Smart با قیمت ۳۹۵ دلار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی