ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دل UltraSharp 32 6K
تکنولوژی

شرکت دل یک مانیتور 32 اینچی 6K با پنل IPS Black را معرفی کرد

شرکت دل در CES 2023 از چند مانیتور جدید پرده برداشته که مدعی است یکی از آن‌ها اولین مانیتور 6K با پنل IPS Black است. نمایش رنگ‌های سیاه ظاهراً در این پنل 41 درصد عمق ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

شرکت دل در CES 2023 از چند مانیتور جدید پرده برداشته که مدعی است یکی از آن‌ها اولین مانیتور 6K با پنل IPS Black است. نمایش رنگ‌های سیاه ظاهراً در این پنل 41 درصد عمق بیشتری دارد. این شرکت همچنین چند مانیتور دیگر را برای کسانی که به‌دنبال رزولوشن 6K نیستند، معرفی کرده است.

مانیتور دل UltraSharp 32 6K در‌واقع یک صفحه نمایش 31.2 اینچی دارد که تعداد پیکسل‌های آن 150 درصد بیشتر از مانیتورهای 4K است. این مانیتور 99 درصد از طیف رنگی DCI-P3 و 99 درصد از طیف Display P3 را پوشش می‌دهد. دل می‌گوید مانیتور 6K آن‌ها از VESA DisplayHDR 600 هم پشتیبانی می‌کند تا از زاویه‌های مختلف، دقت رنگ بالایی داشته باشد.

این محصول یک وب‌کم پیش‌فرض HDR 4K دارد که از قابلیت‌هایی مثل قاب‌بندی و شاتر خودکار و اصلاح نورپردازی بهره می‌برد. اولتراشارپ 32 6K همچنین از میکروفونی با فناوری حذف اکو و بلندگوهای دوگانه 14 واتی بهره می‌برد.

اگر دوست داشته باشید، می‌توانید دو کامپیوتر را به این مانیتور وصل و به‌صورت تصویر-در-تصویر از آن‌ها استفاده کنید. مانیتور 6K دل از درگاه DisplayPort 2.1 و تاندربولت 4 بهره می‌برد. زاویه و ارتفاع استند نمایشگر هم قابل‌تنظیم است. دل این محصول را در فصل دوم 2023 (در حوالی ماه‌های فروردین تا تیر) روانه بازار می‌کند. فعلاً صحبتی از قیمت به میان نیامده است.

مانیتور 34 اینچی WQHD دل

دل همچنین از یک مانیتور خمیده WQHD با فناوری IPS Black رونمایی کرده است که از نسبت کنتراست 2000:1 به‌همراه 98 درصد از طیف رنگی DCI-P3 و 100 درصد طیف رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. این محصول صفحه‌ای 34 اینچی دارد و از بلندگوهای دوگانه 5 واتی بهره می‌برد.

این دستگاه که با نام دل UltraSharp 32 Curved USB-C Hub Monitor عرضه می‌شود، به قابلیت ComfortView Plus مجهز شده است که می‌تواند میزان انتشار نور آبی را کاهش دهد. دل می‌گوید این محصول همچنین خروجی انرژی حداکثر 90 واتی دارد. قیمت این مانیتور هاب 1260 دلار است و از انتهای ماه ژانویه به بازار می‌آید.

مانیتور 43 اینچی 4K

این شرکت آمریکایی یک محصول دیگر به نام UltraSharp 43 4K USB-C Hub را هم معرفی کرده که شبیه مانیتور بالایی است. این دستگاه نمایشگر 43 اینچی دارد و می‌تواند به حداکثر چهار کامپیوتر وصل شود. این مانیتور هم با ارائه درگاه‌های USB-A و USB-C امکان شارژ گجت‌های مختلف شما را فراهم می‌کند.

دل می‌گوید اولتراشارپ 43 4K با قیمت 1330 دلار از انتهای ماه ژانویه راهی بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی