ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت لنوو Tab Extreme
تکنولوژی

لنوو از تبلت غول‌پیکر Tab Extreme با نمایشگر 14.5 اینچی رونمایی کرد

قدرت تبلت لنوو Tab Extreme را تراشه دایمنسیتی 9000 تأمین می‌کند که توسط 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

لنوو در نمایشگاه CES 2023 از چندین محصول از جمله لپ‌تاپ‌های مختلف و گوشی تینک‌فون رونمایی کرد. در این میان شاهد معرفی یک تبلت غول‌پیکر به نام Tab Extreme هم از سوی لنوو بودیم که قیمتی بالاتر از 1000 دلار دارد.

به‌نظر می‌رسد باید خودمان را برای عرضه تبلت‌های غول‌پیکر به بازار آماده کنیم؛ چرا که بعد از گلکسی تب S8 اولترا، حالا نوبت لنوو است که با تبلتی قدرتمند و البته گران‌قیمت وارد این بخش از بازار شود.

مشخصات تبلت لنوو Tab Extreme

این تبلت به یک نمایشگر 14.5 اینچی OLED با رزولوشن 3000 در 1876 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است که از دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این تبلت از قلم Precision 3 پشتیبانی می‌کند و می‌توانید برای آن کیبورد Tab Extreme یا قاب Tab Extreme Folio را بخرید.

قدرت تبلت لنوو Tab Extreme را تراشه دایمنسیتی 9000 تأمین می‌کند که توسط 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. وظیفه تأمین انرژی این تبلت برعهده یک باتری 12,300 میلی‌آمپر‌ساعتی است که طبق ادعای لنوو می‌تواند تا 12 ساعت شارژدهی را برای پخش ویدیو فراهم کند. این دستگاه همچنین از یک شارژر 68 واتی بهره می‌برد.

روی پنل پشتی این تبلت غول‌پیکر دوربین اصلی دوگانه به‌چشم می‌خورد که سنسور اصلی‌اش 13 مگاپیکسلی و توسط یک دوربین 5 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این تبلت هم 13 مگاپیکسلی اولترا واید با سنسور RGB است.

تبلت لنوو Tab Extreme

از دیگر ویژگی‌های Lenovo Tab Extreme می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای 6E، بلوتوث 5.3، پورت USB-C Gen 1 و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. این محصول همچنین به 8 اسپیکر JBL با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده است. ضخامت این تبلت لنوو به 5.85 میلی‌متر می‌رسد و وزنی برابر 740 گرم دارد.

تبلت لنوو Tab Extreme امسال وارد بازار ایالات متحده می‌شود و قیمتی برابر 1199 دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی