ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو
تکنولوژی

لنوو از لپ‌تاپ Yoga Book 9i با دو نمایشگر 13 اینچی OLED رونمایی کرد

با وجود دو نمایشگر و صفحه کلید قابل جابجایی، می‌توان از YogaBook 9i به شیوه‌های متفاوتی استفاده کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

تاکنون در نمایشگاه CES 2023 محصولات جدید و متنوعی از سوی تولیدکنندگان مختلف معرفی شده است. حالا لنوو از لپ‌تاپ جدیدی با نام Yoga Book 9i رونمایی کرده که اولین دستگاه با دو نمایشگر OLED محسوب می‌شود.

از Yoga Book 9i می‌توان به‌عنوان یک لپ تاپ و یک تبلت استفاده کرد. دستگاه جدید لنوو دارای یک صفحه کلید قابل جابه‌جایی است که می‌توان از آن به روش‌های مختلفی استفاده کرد. می‌توان آن را به جلوی لپ‌تاپ متصل کرد و دو نمایشگر آن را به روش‌های عمودی روی هم و یا دو نمایشگر را مانند یک کتاب باز‌شده قرار داد.

لنوو ممکن است از این دستگاه به‌عنوان یک لپ‌تاپ یاد کند، اما اساساً یک تبلت با مجموعه‌ای از گزینه‌ها برای استفاده به‌عنوان یک لپ‌تاپ است.

مشخصات لپ‌تاپ YogaBook 9i لنوو

علاوه بر نحوه استفاده از دستگاه، مهم‌ترین نکته درباره Yoga Book 9i دو نمایشگر آن است. در‌واقع از بیرون، YogaBook 9i تفاوت چندان زیادی با یک‌لپ تاپ معمولی ندارد، اما هنگامی که آن را باز می‌کنید، با دو نمایشگر 13.3 اینچی روبه‌رو می‌شوید. دو پنل OLED دستگاه از HDR، وضوح 2.8K و ژست‌های حرکتی چندلمسی پشتیبانی می‌کنند و اندازه هر یک از آن‌ها 13.3 اینچ با نسبت تصویر 16:10 است. در بین آن‌ها، چهار بلندگو با برند Bowers & Wilkins قرار دارد که از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

در مورد مشخصات، YogaBook 9i از پردازنده‌های نسل سیزدهم Core i7 اینتل، همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم DDR5 و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. لنوو روی دستگاه خود از سه پورت USB-C با Thunderbolt 4 استفاده کرده است.

نسخه پایه Yoga Book 9i با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7-U15، گرافیک Iris Xe اینتل، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه SSD در ماه ژوئن با قیمت 2099.99 دلار عرضه می‌شود. همچنین لنوو همراه با این دستگاه یک قلم به مشتریان خود تحویل می‌دهد که برای یادداشت‌برداری یا نقاشی روی هر دو نمایشگر کاربرد دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی