ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بطری ماژولار
علمی

این بطری ماژولار می‌تواند چای دم کند و خوراکی‌های شما را نگه دارد

شرکت Ebite بطری ماژولاری ساخته که در آن قابل‌تعویض است و می‌توانید با توجه به کاربرد خود بخش بالایی دستگاه را تعویض کنید.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

همه ما می‌دانیم که نوشیدن آب یکی از مؤلفه‌های کلیدی زندگی سالم است. افراد به شیوه‌های مختلف آب را در طول روز همراه خود نگه می‌دارند. شرکت Ebite حالا محصول جدیدی به نام Modular Bottle را معرفی کرده است که درِ آن قابل تعویض است و می‌تواند در بخش بالایی محفظه‌ای برای چای و در پایین بدنه محفظه دیگری برای خوراکی‌های شما داشته باشد.

بطری ماژولار شرکت Ebite در‌واقع از یک لایه بیرونی و یک لایه داخلی تشکیل شده است که لایه داخلی یک نوع قوطی از جنس شیشه بوروسیلیکات است. این قوطی می‌تواند بیرون آورده شود و به‌خاطر طراحی دولایه‌ای که دارد، عایق بهتری در برابر سرما یا گرماست.

با توجه به اینکه درِ Modular Bottle قابل‌تعویض است، می‌توانید از محفظه‌ای استفاده کنید که چای داخل آن قرار می‌گیرد تا با آب جوش ترکیب شود. Ebite همچنین درهایی برای افزودن طعم میوه به نوشیدنی‌ها ارائه می‌کند. این بطری می‌تواند نی چندبارمصرف داشته باشد. به‌علاوه، چند مدل مختلف برای درِ آن در نظر گرفته شده که با توجه به نیاز افراد برای ورزش، محل کار یا مهمانی‌ها قابل‌تغییر است.

بطری ماژولار Ebite دو مدل خواهد داشت

دیگر ویژگی جذاب این بطری ماژولار بخش پایینی آن است که با چرخاندن باز می‌شود و می‌تواند خوراکی‌هایی مثل آجیل، قرص یا دیگر مواد مورد نیاز شما را در خود جا بدهد. این محصول در دو مدل با ظرفیت 520 میلی‌لیتری و 750 میلی‌لیتری عرضه خواهد شد.

این پروژه برای جذب سرمایه به‌منظور آغاز تولید به وب‌سایت کیک‌استارتر رفت و قیمت هر بطری 69 دلار تعیین شد. Ebite البته قیمت بطری و مجموعه‌ای از لوازم جانبی آن را 89 دلار در نظر گرفته است. اگر این کمپین موفق باشد، این شرکت می‌خواهد در ماه ژوئن 2023 عرضه محصول خود را آغاز کند. برای مشاهده صفحه این محصول در کیک‌استارتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی