ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد
تکنولوژی

مینگ-چی کو: اپل روی ایرپاد مکس جدید و ایرپاد لایت 99 دلاری کار می‌کند

به گفته مینگ-چی کو، این دستگاه‌ها در نیمه دوم سال 2024 یا حتی سال 2025 وارد بازار خواهند شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

اپل تغییراتی را برای سری ایر‌پاد خود در نظر گرفته است، اما انتظار نمی‌رود که این تغییرات تا سال آینده محقق شوند. «مینگ-چی کو» تحلیلگر معتبر اشاره کرده است که غول فناوری نسل جدیدی از ایرپادها را در دست تولید دارد که شامل یک ایر‌پاد جدید با قیمت 99 دلار و نسخه به‌روز‌شده ایرپاد مکس می‌شود.

کو دومین تحلیلگری است که در هفته‌های اخیر در مورد احتمال عرضه «ایر‌پاد لایت» گزارش داده. ایرپاد لایت یک گزینه کاملاً جدید در خط تولید AirPods خواهد بود و کو در توییت خود می‌گوید که اپل قصد دارد آن را با قیمتی حدود 99 دلار وارد بازار کند. درحال‌حاضر، اپل ایر‌پاد 2 را با قیمت 129 دلار و ایرپاد 3 را با قیمت 169 دلار به فروش می‌رساند.

ایرپاد لایت

نسخه جدید ایرپاد مکس

علاوه بر AirPods Lite یا هر نام دیگری که اپل برای این دستگاه انتخاب کند، کو می‌گوید که یک نسخه به‌روزرسانی‌شده از ایرپا‌د مکس نیز در راه است. هنوز مشخص نیست که این دستگاه دقیقاً دارای چه مشخصاتی خواهد بود، اما این اولین به‌روزرسانی ایرپاد مکس از زمان عرضه اولیه آن در دسامبر 2020 محسوب می‌شود.

اکثر کاربران ایرپاد مکس امیدوار هستند تا اپل روی ارتقای کیفیت صدای این دستگاه تمرکز کند که شاید این ویژگی با پشتیبانی از پخش بدون افت، بهبود کیف حمل‌و‌نقل و تازه‌سازی طراحی با رنگ‌های جدید همراه شود. عمر باتری بهبودیافته نیز دیگر گزینه از لیست ویژگی‌های قابل‌انتظار این دستگاه را تشکیل می‌دهد.

کو می‌گوید که اپل قصد دارد نسل بعدی ایرپادها را در نیمه دوم سال 2024 عرضه کند. بااین‌حال، ممکن است زمان معرفی آن‌ها تا سال 2025 نیز به تعویق بیفتد. بنابراین تا این زمان، نمی‌توان انتظار تغییرات عمده‌ای در خط تولید ایرپاد را داشت.

بلومبرگ چند روز پیش در گزارشی گفته بود که اپل درحال‌حاضر بیشتر روی هدست واقعیت ترکیبی خود متمرکز شده است که می‌تواند در ماه‌های آینده معرفی شود. به‌این‌ترتیب نمی‌توان انتظار داشت که محصولاتی مانند اپل واچ و ایرپاد در سال جاری اولویت زیادی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی