ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوکو X5 پرو 5G
تکنولوژی

اولین تصاویر زنده پوکو X5 پرو 5G به‌همراه مشخصات آن افشا شد

طبق این تصاویر، پوکو X5 پرو 5G با تراشه اسنپدراگون 778G به‌همراه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی از راه می‌رسد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

گوشی‌های سری پوکو X5 احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شوند؛ چرا که در هفته‌های اخیر چندین گوشی این سری موفق به کسب تأییدیه شده‌اند و البته شاهد انتشار شایعات درباره آن‌ها بوده‌ایم. حالا اولین تصاویر زنده پوکو X5 پرو 5G به‌همراه مشخصات آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

طبق این تصاویر، مانند اکثر گوشی‌های پوکو، شاهد لوگوی بزرگ پوکو روی پنل پشتی هستیم که این لوگو در کنار ماژول دوربین و درون یک ناحیه مشکی رنگ قرار گرفته است. همچنین در ماژول دوربین که از سه لنز میزبانی می‌کند، عبارت 108 مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد.

مشخصات پوکو X5 پرو 5G

در این تصاویر زنده مشخصات گوشی آینده پوکو هم وجود دارد. در‌حقیقت در یکی از آن‌ها، پوشش پلاستیکی روی نمایشگر مشخصات آن را برملا می‌کند. این گوشی پوکو به اسنپدراگون 778G مجهز شده است؛ تراشه‌ای 6 نانومتری که قدرت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پوکو X5 پرو 5G

این گوشی پوکو به یک نمایشگر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده و همچنین دارای اسپیکر دوگانه به‌همراه NFC است. روی پوشش پلاستیکی نمایشگر به دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی اشاره شده که با دوربین‌های اولترا واید و ماکرو همراهی می‌شود. انرژی این محصول را هم یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است.

در تصاویر زنده، دو عکس از جعبه پوکو X5 پرو 5G هم به‌چشم می‌خورند که روی هر دوی آن‌ها نام دستگاه قرار گرفته است. تصاویر مربوط به این دستگاه رنگ زرد آن را نشان می‌‌دهند. همچنین این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

جعبه پوکو X5 پرو 5G
جعبه پوکو X5 پرو 5G

درنهایت طبق تصاویر، درون جعبه این گوشی پوکو آداپتور، کابل USB-C و قاب محافظ قرار می‌گیرد و همچنین قادر به پشتیبانی از صدای Hi-Res است. درحال‌حاضر اطلاعی از قیمت این گوشی هوشمند نداریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی