ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کپی 135 دلاری آیفون 14 پرو
تکنولوژی

گوشی LeEco S1 Pro معرفی شد؛ کپی 135 دلاری آیفون 14 پرو با جزیره پویا!

این گوشی هوشمند از طراحی مشابه با پرچمدارهای اپل بهره می‌برد و حتی جزیره پویا آن، قابلیتی کاربردی و نه تزئینی است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

شرکت LeEco برای سال چینی جدید یک گوشی هوشمند تازه معرفی کرده است که S1 Pro نام دارد و از طراحی تقریباً یکسان با آیفون 14 پرو و پرو مکس بهره می‌برد. بااین‌حال همان‌طور که می‌توان حدس زد، مشخصات ضعیف‌تر و قیمت بسیار پایین‌تری دارد!

طراحی این گوشی هوشمند تا اندازه‌ای شبیه به آیفون 14 پرو است که در کنار ماژول دوربین همراه با سه لنز اصلی، حتی در بالای نمایشگر آن یک بریدگی کپسولی‌شکل قرار دارد که قابلیت جزیره پویا یا داینامیک آیلند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ درست مانند پرچمدارهای اپل.

مشخصات گوشی LeEco S1 Pro

شباهت‌های LeEco S1 Pro و آیفون 14 پرو در همین حد است؛ چرا که وقتی به‌سراغ مشخصات فنی برویم، می‌بینیم که تفاوت‌های چشمگیری میان آن‌ها وجود دارد. گوشی جدید LeEco یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و رفرش ریت 60 هرتز دارد.

گوشی LeEco S1 Pro
گوشی LeEco S1 Pro
گوشی LeEco S1 Pro

قدرت این گوشی هوشمند را تراشه 12 نانومتری Zhanrui T7510 تأمین می‌کند که دارای 4 هسته Cortex-A75 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. این چیپ از پردازشگر گرافیکی Imagination 9446 با فرکانس 800 مگاهرتز بهره می‌برد. این دستگاه همچنین تنها در یک پیکربندی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

گوشی LeEco S1 Pro به یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی مجهز شده و دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی‌اش 13 مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی به‌جای سرویس‌های موبایل گوگل، از سرویس‌های موبایل هواوی استفاده می‌کند که برای بازار چین مناسب‌تر است.

این گوشی هوشمند با ضخامت 9.5 میلی‌متر و وزن 200 گرم، هم‌اکنون برای پیش‌فروش در بازار چین موجود است و قیمت آن به 135 دلار می‌رسد. درحقیقت با یک کپی ظاهری از آیفون 14 پرو با قیمت بسیار پایین‌تر روبه‌رو هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Cyrax
    Cyrax | ۲۴ دی ۱۴۰۱

    خودشه منتظر حماسه های جدید از چینیا

  • Mr.Aytan
    Mr.Aytan | ۲۴ دی ۱۴۰۱

    نزدیک 6 میلیون در حال حاضر

مطالب پیشنهادی