ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C
خودرو

منصوری تنها لامبورگینی اوروس دو در جهان را ساخت؛ ونتوس C کوپه 900 اسب بخاری

منصوری همواره در تیونینگ‌های خود بسیار خلاق عمل می‌کند، اما تغییر کلاس بدنه کاری است که تاکنون توسط کمتر تیونری انجام شده.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۲۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

منصوری همواره در تیونینگ‌های خود بسیار خلاق عمل می‌کند و از‌این‌رو هنگام یافتن مشتری برای محصولات خود با مشکل مواجه نمی‌شود. جدیدترین محصول این شرکت،‌ لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C است که از یک شاسی‌بلند چهار در به یک خودروی اسپرت دو در با 900 اسب بخار قدرت تبدیل شده است!

منصوری در اصلاح و بهینه‌سازی لامبورگینی اوروس تخصص زیادی دارد و تاکنون مدل‌های متنوعی از این خودرو را به بازار عرضه کرده است. با‌این‌حال هشت نمونه خاص از لامبورگینی اوروس منصوری، با پکیج Ventus Coupe Evo C عرضه می‌شوند. این پکیج شامل تغییرات ظاهری مختلفی می‌شود که یکی از این تغییرات کاهش تعداد درهای خودرو است.

علاوه بر درهای جدید، پکیج Ventus Coupe Evo C شامل سپر و جلوپنجره جدیدی می‌شود که از جلوپنجره اصلی لامبورگینی اوروس استاندارد پیچیده‌تر است. صفحات افقی و مورب جدیدی برای این قسمت در نظر گرفته شده‌اند و علاوه‌برآن، تعداد لامپ‌های LED در نمای جلو افزایش یافته است.

بااین‌حال بیشترین تغییرات در نمای جانبی لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C حاصل شده‌اند. طراحی گلگیرها تغییر کرده است و رینگ‌های جدیدی برای خودرو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همچنین رکاب خودرو نیز طرح تازه‌ای دارد. درنهایت درهای بزرگ قسمت جانبی قابل مشاهده هستند که این خودرو را در قالب یک کوپه دو در به نمایش می‌گذارند. منصوری به‌جای درهای عقب، ورودی‌های بزرگ هوا قرار داده است.

تغییرات عمده لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C

برای تغییر فرم درها در لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C، منصوری ستون B خودرو را 200 میلی‌متر به عقب حرکت داده است. بنابراین درهای جلو از حد معمول بزرگ‌تر شده‌اند. مشخص نیست که چه کسی تمایل به خرید لامبورگینی اوروس دو در خواهد داشت، با‌این‌حال در اختیار گرفتن این خودرو موجب نگاه خاص سایرین به مالک آن خواهد بود.

تغییرات لامبورگینی اوروس منصوری در قسمت عقب نیز ادامه پیدا می‌کنند. در این بخش یک اسپویلر، بال عقب و یک دیفیوزر به خودرو اضافه شده‌اند و اگزوزها نیز طرح جدیدی دارند.

درنهایت تغییرات منصوری روی لامبورگینی اوروس منصوری با بهبودهای فنی کامل می‌شود. موتور V8 چهار لیتری توربو دوقلو اوروس اکنون 900 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد لامبورگینی اوروس منصوری معادل 2.9 ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز 323 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی