ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

GalaxyZFold4
تکنولوژی

گلکسی زد فولد 5 احتمالاً با لولای جدید و چین‌خوردگی کمتر نمایشگر معرفی می‌شود

گلکسی زد فولد 5 ظاهراً به‌لطف تغییر طراحی و بهر‌ه‌مندی از لولای جدید، نمایشگری با چین‌خوردگی کمتر خواهد داشت.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 سامسونگ ظاهراً قرار است به‌لطف تغییر طراحی و بهر‌ه‌مندی از لولای جدید، از نمایشگری با چین‌خوردگی کمتر نسبت به نسل‌های قبلی گوشی‌های تاشو این شرکت به بازار عرضه شود.

به گزارش یکی از منابع آگاه بازار، سامسونگ قصد دارد موبایل تاشو جدید خود را به لولایی با طراحی قطره‌ای‌شکل مجهز کند که هنگام بسته‌شدن دستگاه، نمایشگر آن چین کمتری می‌خورد. درواقع لولای قطره‌ای‌شکل باعث می‌شود گوشی تاشو بسیار ملایم‌تر بسته شود و نمایشگر چین‌خوردگی کمتری داشته باشد.

گوشی تاشو جدید سامسونگ با تغییر طراحی از راه می‌رسد

گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 از لولایی با طراحی U شکل بهره می‌برند که نمایشگر را در حالت بسته در زاویه بهتری قرار می‌دهد، اما باعث چین‌خوردگی نمایشگر می‌شود. درواقع این طراحی می‌تواند فشار بیشتری روی نمایشگر ایجاد کند و یکی از ضعف‌های طراحی گوشی‌های تاشو سامسونگ نیز محسوب می‌شود.

یکی از منابع آگاه بازار اکنون می‌گوید سامسونگ ظاهراً قصد دارد این طراحی U شکل مربوط به لولای دستگاه را تغییر دهد. درواقع نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ احتمالاً با طراحی لولای قطره‌ای‌شکل از راه می‌رسند که نتیجه آن کمترشدن چین‌خوردگی نمایشگر و کاهش فشار روی صفحه نمایش خواهد بود.

گوشی‌های تاشو سامسونگ تنها دستگاه‌هایی نیستند که نمایشگر آن‌ها هنگام بسته‌شدن دچار چین‌خوردگی می‌شود. گوشی تاشو اوپو فاید N2 نیز هنگام بازشدن دچار چین‌خوردگی قابل‌توجهی می‌شود.

سامسونگ در سال 2016 ابتدا لولایی با طراحی اشکی‌شکل ثبت اختراع کرد و حالا به‌نظر می‌رسد این پتنت قرار است در گوشی‌های تاشو این شرکت اجرایی شود.

منبع آگاه بازار می‌‌گوید ظاهراً سامسونگ می‌خواهد علاوه بر ظریف‌ترکردن چین‌خوردگی، طراحی گلکسی زد فولد 5 را نیز تغییراتی دهد تا در هنگام بسته‌شدن دستگاه، گوشی به‌صورت صاف‌تری قرار بگیرد و شکاف کوچک بین صفحات به حداقل برسد. این کار باعث می‌شود موبایل تاشو راحت‌تر در جیب و کیف کاربران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی