ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل ظاهراً روی ردیاب هوشمندی مشابه ایرتگ اپل کار می‌کند

گوگل در رقابت با ایرتگ اپل، ظاهراً روی توسعه ردیاب هوشمندی به اسم رمز«grogu» کار می‌کند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

گوگل در رقابت با ایرتگ اپل، ظاهراً روی توسعه ردیاب هوشمندی با اسم رمز «grogu» کار می‌کند. این ردیاب هوشمند احتمالاً دارای اسپیکر خواهد بود و از فناوری باند فوق گسترده (UWB) در گوشی‌های پیکسل استفاده خواهد کرد.

طبق معمول، گوگل دیرتر وارد میدان شده است، اما از رقابت استقبال می‌کند و به گزارش منابع آگاه بازار، قصد دارد ایرتگ هوشمند خود را در سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این محصول جدید و احتمالی گوگل منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود کارایی مشابه با ایرتگ اپل داشته باشد.

ردیاب هوشمند گوگل در راه است: رقیب جدیدی برای ایرتگ اپل

ردیاب‌های هوشمند با معرفی Tile محبوب شدند، اما AirTag اپل توانست جایی برای خود بین کاربران باز کند و مورد‌توجه بسیاری قرار گرفت. حالا به گفته یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Kuba Wojciechowski، گوگل ظاهراً روی توسعه ردیاب هوشمند رقیب ایرتگ اپل کار می‌کند. به‌نظر می‌رسد این ردیاب با اسم رمز grogu در درست توسعه است. «گروگو» به اسم «بچه یودا» یا «بیبی یودا» (Baby Yoda) شناخته می‌شود که درواقع یک شخصیت داستانی در سریال فضایی «مندلورین» (Mandalorian) است.

این منبع آگاه بازار ادعا می‌کند ایرتگ گوگل ظاهراً شباهت زیادی به ایرتگ اپل دارد و احتمالاً در ترکیب رنگ متنوع با بهره‌مندی از اسپیکر و حتی بلوتوث در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همان‌طور که گفته شد اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این ردیاب هوشمند منتشر نشده است و باید دید در ادامه گوگل قصد دارد ردیاب هوشمند خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار دهد. همچنین باید دید آیا این ردیاب هوشمند می‌تواند به‌عنوان رقیب ایرتگ اپل در بازار جایی برای خود پیدا کند یا ایرتگ اپل همچنان پیشتاز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی