ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

FTX
تکنولوژی

گزارشی مأیوس‌کننده از صرافی ورشکسته FTX: بیش از 415 میلیون دلار رمزارز به سرقت رفته است

صرافی ورشکسته رمزارز FTX در گزارشی به طلبکاران خود اعلام کرد که حدود ۴۱۵ میلیون دلار ارز دیجیتال از طریق هک به سرقت رفته است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

صرافی ورشکسته رمزارز FTX روز گذشته در گزارشی به طلبکاران خود اعلام کرد که حدود ۴۱۵ میلیون دلار ارز دیجیتال از طریق هک‌شدن، از صرافی به سرقت رفته است.

صرافی FTX طلبکاران زیادی دارد و باید بتواند با آن‌ها تسویه کند. در جریان بررسی مسائل مالی، این صرافی متوجه شده است که بخشی از این کسری، به هک‌های انجام‌شده مربوط می‌شود که رقمی حدود ۴۱۵ میلیون دلار را به خود اختصاص می‌دهد.

این صرافی رمزارز که روزهای بحرانی را سپری می‌کند، می‌گوید هنوز کسری قابل‌توجهی برای تسویه‌حساب با طلبکاران و در صرافی‌های رمزارز بین‌المللی و ارز دیجیتال ایالات متحده دارد و به این سرعت نمی‌تواند بر مشکلات مالی غلبه کند. FTX در شرایطی قرار دارد که برای تسویه‌حساب با طلبکاران خود با کسری بودجه چشمگیری روبه‌رو است.

بیش از ۴۱۵ میلیون دلار از سرمایه صرافی FTX از طریق هک‌شدن از دست رفته است

در گزارش منتشرشده از سوی صرافی رمزارز اف‌تی‌ایکس، ۴۱۵ میلیون دلار رمزارز از صرافی از طریق هک‌شدن به سرقت رفته است. ۳۲۳ میلیون دلار از این رقم از صرافی بین‌المللی FTX و ۹۰ میلیون دلار دیگر از صرافی ایالات متحده در تاریخ ۱۱ نوامبر هک شده و به سرقت رفته است. ۲ میلیون دلار هم مربوط به آلامدا ریسرچ می‌شود.

سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق این صرافی متهم شده که میلیاردها دلار از مشتریان FTX کلاهبرداری کرده است. هر روز زوایای بیشتری از ورشکستگی FTX آشکار می‌شود و مسئله هک‌شدن حساب‌ها و ازدست‌رفتن ۴۱۵ میلیون دلار موضوع جدید دیگری است که از سوی FTX تأیید شده. تعداد طلبکاران صرافی FTX کم نیستند، ولی این صرافی امیدوار است بتواند بر مشکلات غلبه کند. با تغییر مدیرعامل و بررسی سوابق مالی، باید دید طلبکاران چه زمانی می‌توانند به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی