ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش فوتون تونلند G7 اعلام شد – اسفند ۱۴۰۱

در این مطلب به بررسی جدیدترین شرایط فروش پیکاپ فوتون ایران‌خودرو دیزل می‌پردازیم.

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۰

فوتون تونلند تولیدی در داخل کشور حاصل همکاری مشترک ایران‌خودرو دیزل با کمپانی چینی فوتون است و بیشتر آن را به پیکاپ ایران‌خودرو دیزل می‌شناسند. بر‌اساس آخرین گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، پیکاپ تونلند باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور بوده که در نسخه بنزینی داراى موتور 2.3 لیتری است و 130 اسب بخار قدرت و نیز 210 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند و یکی از پرقدرت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور محسوب می‌شود.

از مهم ‌ترین تغییرات نسل جدید پیکاپ تونلند می‌توان به افزایش قدرت موتور نسبت به نمونه‌های قبلی، بهبود طراحی داخلی نسبت به مدل قبلی و همچنین برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو 5 مجهز به فیلتر دوده DPF، در راستای حفظ محیط‌زیست اشاره کرد. در‌خصوص طراحی ظاهری و اتاق نیز خودرویی به‌روز و مدرن به‌نظر می‌رسد؛ همچنین این مدل دارای کیفیت ساخت نسبتاً خوبی است.

قیمت فوتون تولند

در ادامه با ما همراه باید تا نگاهی بر آخرین شرایط فروش و تغییرات قیمتی پیکاپ فوتون ایران‌خودرو داشته باشیم.

فهرست مطالب

شرایط فروش فوتون تونلند G7 اعلام شد [به‌روزرسانی] - اسفند ۱۴۰۱

براین‌اساس، ثبت‌نام محصول ون وانا از دوشنبه، ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح و ثبت‌نام محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از روز سه‌شنبه، ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح، به‌صورت اینترنتی و صرفاً از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت.

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک با قیمت قطعی [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

براساس اطلاعیه شرکت ایران‌خودرو دیزل، روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ اولین دور عرضه خودرو پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک آغاز خواهد شد.

پس از رونمایی از محصول پیکاپ فوتون اتوماتیک بنزینی در ماه گذشته، شرکت ایران‌خودرو دیزل از روز شنبه هفته آینده اولین مرحله فروش این محصول خود را آغاز خواهد کرد و متقاضیان از ساعت ۱۰ می‌توانند از طریق وب‌سایت این شرکت اقدام به خرید نمایند.

در این طرح فروش، محصول پیکاپ فوتون اتوماتیک بنزینی در رنگ‌های سفید و مشکی و با قیمت قطعی عرضه می‌شود و تحویل خودرو اسفند‌ماه خواهد بود.

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک

– در این طرح هر شخص حقیقی (کد ملی) تنها می‌تواند برای خرید یک خودرو اقدام نماید.

– کسانی که پیش از این و طی یک سال گذشته اقدام به خرید محصولات پیکاپ شرکت ایران‌خودرو دیزل نموده‌اند، امکان خرید مجدد را ندارند.

– حداقل داشتن ۱۸ سال سن و همچنین گواهینامه رانندگی برای خریداران الزامی است.

شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی اعلام شد [به‌روزرسانی] - دی ۱۴۰۱

شرکت ایران‌خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی یک میلیارد و 109 میلیون تومان، از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه 20 دی‌ماه خبر داد.

این طرح فروش ویژه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو دیزل به آدرس ایران‌خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود.

آغاز طرح فروش محدود پیکاپ فوتون دیزلی ایران‌خودرو دیزل [به‌روزرسانی] - دی ۱۴۰۱

ایران‌خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۲ دی‌ماه خبر داد.

در این طرح فروش ویژه که صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، علاوه بر روش نقدی، روش تسهیلاتی ۱۲ و ۱۸ماهه نیز  پیش‌بینی شده است.

شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون تونلند جدید دیزلی ایران‌خودرو دیزل + جدول [به‌روزرسانی] - آذر ۱۴۰۱

بر‌اساس اطلاعیه شرکت ایران‌خودرو دیزل ثبت‌نام پیکاپ فوتون تونلند دیزلی دو کابین در رنگ‌های متنوع از روز سه‌شنبه ۲۲ آذر‌ماه از طریق سایت شرکت ایران‌خودرو دیزل شروع خواهد شد.

در این طرح فروش، متقاضیان می‌توانند از روش‌های خرید نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی ویژه ایران‌خودرو دیزل بهره‌مند شوند. خودروهای موجود در این طرح فروش با تحویل ۳۰ تا۹۰روزه عرضه شده و امکان خرید اقساطی بلندمدت و همچنین امکان انتخاب این محصول در چهار رنگ وجود دارد.

خودروروش فروشرنگزمان ثبت نامنحوه ثبت نام
فوتون تونلند دیزلی نیوفیسنقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطیتحویل ۳۰ تا۹۰ روزهچهار رنگسه‌شنبه ۲۲ آذر‌ماهاینترنتی

فروش نقدی و نقد و اقساط پیکاپ فوتون ایران‌خودرو دیزل [به‌روزرسانی] - آبان ۱۴۰۱

روابط عمومی شرکت ایران‌خودرو دیزل اعلام کرد با توجه به ثبت رکورد فروش پیکاپ فوتون در ماه گذشته، ثبت‌نام پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین با رنگ‌های متنوع از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه از طریق سایت شرکت ایران‌خودرو دیزل آغاز می‌شود. 

در این طرح، سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل ۳۰ تا۹۰روزه و امکان خرید اقساطی بلندمدت پیش‌بینی شده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید در تاریخ اعلام‌شده به سایت این شرکت به نشانی esale.ikd.ir مراجعه کنید.

خودرو فوتون تونلند تنها پیکاپ دیزلی بازار ایران با پیشرانه معروف کامینز ۲.۸ لیتری مجهز به توربوشارژر است و می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین دیزلی در بازار ایران تبدیل می‌کند.

فروش ویژه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران‌خودرو دیزل [به‌روزرسانی] - آبان ۱۴۰۱

شرکت ایران‌خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.

به گزارش پرشین خودرو، در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود، برای نخستین‌بار امکان خرید مدل‌های رنگی این محصول در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و نیز امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۲.۸ لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد‌توجه علاقه‌مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

به‌منظور معرفی مشخصات فنی و عملکردی خودرو، کارزار معرفی محصول در مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و مجموعه ورزشی انقلاب تا پایان هفته جاری درحال برگزاری است.

آغاز فروش پیکاپ فوتون بنزینی ایران‌خودرو [به‌روزرسانی] - شهریور ۱۴۰۱

طرح‌های فروش نقدی و اقساطی وانت پیکاپ دیزلی یورو5، با قیمت قطعی، ویژه 28 شهریور 1401 آغاز شد. ایران‌خودرو طی انتشار بخشنامه‌ای، طرح‌های فروش وانت پیکاپ دیزلی یورو5 را هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه سفر و اکوتوریسم اعلام کرد. این شرکت تخفیف 40 میلیون تومانی آغاز فروش پیکاپ فوتون بنزینی ایران‌خودرو در شهریور 1401 را برای خرید نقدی این محصول در نظر گرفته است.

بر‌اساس این بخشنامه، وانت پیکاپ دیزلی فوتون (یورو 5) ایران‌خودرو با قیمت 11,092,650,408 ریال (یازده میلیارد و نود‌و‌دو میلیون و ششصد‌و‌پنجاه هزار و چهارصد‌و‌هشت ریال) به فروش می‌رسد. در جدیدترین برنامه فروش این شرکت، وانت پیکاپ تونلند بنزینی طی یک روش نقدی و سه روش اقساطی به فروش می‌رسد. این طرح از 28 شهریور قابل‌اجرا بوده و تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت و به‌صورت اینترنتی در این طرح شرکت کنند. گفتنی است که قیمت خودرو به‌صورت قطعی بوده و به مبالغ پرداختی هیچ‌گونه سود مشارکتی تعلق نمی‌گیرد. انواع طرح‌های فروش در جدول ذیل به تفکیک مشخص شده است.

شرایط فروش فوتون ایران خودرو

به‌روزرسانی: آخرین شرایط فروش فوتون و ثبت‌نام سایر محصولات ایران‌خودرو

افزایش قیمت نجومی پیکاپ فوتون ایران‌خودرو دیزل [به‌روزرسانی] - آبان ۱۴۰۰

شرکت ایران‌خودرو دیزل قیمت جدید دو مدل از پیکاپ فوتون را برای آبان و آذرماه 1400 مشخص کرد.

قیمت‌های ذیل از امروز، شنبه 29 آبان‌ماه 1400 فعال است.

طرح جدید فروش نقدی پیکاپ فوتون با تخفیف [به‌روزرسانی] - شهریور 1400

گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی را با قیمت قطعی ویژه شهریور 1400 آغاز نمود.
این خودرو به‌صورت نقدی با موعد تحویل آبان و دی 1400 آماده واگذاری به متقاضیان است. بخشنامه ذیل از تاریخ 10 شهریور‌ماه فعال است.

فروش نقدی پیکاپ فوتون شهریور 1400

شرایط فروش نقدی و اقساطی فوتون تونلند S دیزل [به‌روزرسانی] - مرداد ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران‌خودرو و شرکت ایران‌خودرو دیزل به‌تازگی فروش نقدی و اقساطی فوتون تونلند S دیزل را با ارائه برخی تخفیف‌ها آغاز کرده‌اند و این پیکاپ دو دیفرانسیل چینی و مونتاژی را به فروش می‌رسانند.

ایران‌خودرو دیزل قیمت مصوب فوتون تونلند S دیزل را ۸۵۸ میلیون تومان اعلام کرده است که با توجه به نوع پرداخت فروش نقدی و زمان تحویل، تخفیف ۴۰ و ۴۳ میلیون تومانی را به خریداران اعطا می‌کند. موعد تحویل فروش نقدی و اقساطی این پیکاپ دیزلی مهر و آبان ۱۴۰۰ اعلام شده است و باید در نظر داشت که این طرح فروش فاقد سود مشارکت است. در فروش اقساطی فوتون تونلند S دیزل حداکثر تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده و مشتریان می‌توانند از بازپرداخت ۳۶‌ماهه در این طرح فروش استفاده کنند.

اعلام قیمت جدید پیکاپ فوتون ایران‌خودرو [به‌روزرسانی] - فروردین 1400

گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل از صبح امروز شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی و بنزینی را با قیمت جدید آغاز نمود.

این خودرو به‌صورت نقدی و پیش‌فروش با موعد تحویل خرداد و تیر 1400 آماده واگذاری به متقاضیان است. بخشنامه ذیل از تاریخ 28 فروردین‌ماه فعال شده است.

قیمت فوتون تونلند فروردین 1400
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • neghab
    neghab | ۲۸ آذر ۱۳۹۹

    یعنی اینا از معده هم قیمت گذاری میکردن نباید دویست میلیون تو سه ماه رو قیمت قبلت بکشی. خب قبلنا که بهونه نرخ ارز داشتن که متغییره و رو به بالا. الان که تقریباً ثابته چرا افزایش قیمت میدین اونم دویست تومن. فکر کنم یا معنی میلیون نمیدونن چیه یا دویست نمیدونن چقدره

  • yosof
    yosof | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

    خرداد 96، کامنت در همین سایت: چه فایده دلار بازم میره بالا. 41 دیسلایک گرفت.
    همه ماشاء الله نظریه پرداز هستن.بدبختی بیشتر اینه که ول کن نیستن هنوز دارن نظریه میپردازن! ...ین توی مملکت ول کن هم نیستین

    • Abolfazl
      Abolfazl | ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

      تو رو خدا دست از سر این کامنت خرداد ۹۶ بردار
      خواهش میکنم

      • Mr. Saxobeat
        Mr. Saxobeat | ۲۷ آذر ۱۳۹۹

        من فکر میکنم این یه الگوریتمی نوشته هرجا حرف از گرونی میشه توی نظرات تایپ میشه و ارسالش میکنه.
        وگرنه محال ممکنه یه ادم اونقدر بیکار و عقده ای باشه هی خرداد چهار سال پیش رو هی بنویسه.اونم نه یبار و دوبار صد بار

  • XiiX
    XiiX | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

    به ریال هم این ارزش رو نداره لوگوی آدیداسو برعکس کردن?

  • Amir Bayat
    Amir Bayat | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

    تکذیب کردن پس صددرصد خبر درسته و افزایش قیمت قطعیه

  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۸ بهمن ۱۳۹۸

    الان تکذیب شدش ۴۰۰ میلیونه؟بازم خدا رو شکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی