ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین شکاری
تکنولوژی

زایس از دوربین شکاری فوق‌العاده جمع‌و‌جور SFL 30 رونمایی کرد

کمپانی آلمانی زایس از دوربین شکاری جدید تحت عنوان SFL 30 رونمایی کرده که در دو مدل با طراحی فوق‌العاده جمع‌و‌جور عرضه خواهد شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

کمپانی آلمانی زایس دوربین شکاری (دوچشمی) فوق‌العاده جمع‌و‌جوری به نام SFL 30 را معرفی کرد. SFL 30 که به عنوان جمع‌و‌جورترین و سبک‌ترین محصول سری زایس SFL محسوب می‌شود، بخشی از مجموعه در حال رشد محصولات Smart Focus Lightweight این شرکت است.

دوربین شکاری جدید SFL 30 زایس در دو پیکربندی عرضه می‌شود: 8 در 30 و 10 در 30. این دستگاه برای مشاهده طبیعت و حیات وحش مناسب است. طراحی فوق‌العاده جمع‌و‌جور آن به کاربران کمک می‌کند تا دوربین‌های خود را به راحتی در هر کوله پشتی یا کیف مسافرتی قرار دهند. زایس SFL 30 به‌طور قابل توجهی تا 23 درصد سبک‌تر از مدل‌های فعلی است.

کیفیت تصویر دوربین شکاری زایس

زایس

کیفیت تصویر دوربین شکاری SFL 30 اولترا اچ‌دی (UHD) است و بالاترین سطح جزئیات و کیفیت را به مشتریان ارائه می‌کند. زایس در دوربین خود از پوششی خاص، سیستم شیشه‌ای با کیفیت بالا و طراحی اپتیکال بهبود یافته استفاده کرد تا تصاویری فوق‌العاده طبیعی تولید شود.

ویژگی SmartFocus موجود در این دوربین نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا فوکوس سریع و دقیقی انجام دهند. از جمله قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به مردمک خروجی بزرگ و چشمی‌های بهبودیافته اشاره کرد که استفاده از آن را بسیار راحت می‌کنند.

دوربین

نسخه 8 در 30 دوربین شکاری Zeiss SFL 30 در آوریل 2023 وارد بازار هند خواهد شد. با این حال، درباره زمان عرضه مدل 10 در 30 این دستگاه هنوز هیچ اطلاعاتی ارائه نشده است. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که این مدل‌ها با چه قیمتی عرضه می‌شوند.

زایس انتظار دارد تا دوربین شکاری فوق فشرده جدید SFL 30 پس از عرضه با استقبال خوبی روبرو شود. هنوز هیچ نشانه‌ای در مورد عرضه جهانی این دستگاه وجود ندارد، اما در صورت استقبال خوب از آن‌ها، ممکن است شرکت آلمانی برای آن تصمیم‌گیری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی