ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت
آموزش

معرفی بهترین وب‌سایت‌ها برای دانلود رایگان عکس

وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده عکس‌های استوک رایگان می‌توانند ابزاری کاربردی برای طراحان و تولیدکنندگان محتوا باشند.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

اگر در زمینه تولید محتوا و گرافیک مشغول به کار باشید، احتمالاً می‌دانید که گاهی اوقات یافتن عکس‌های رایگان در برخی زمینه‌های خاص بسیار دشوار است. خوشبختانه وب‌سایت‌های مختلفی برای رفع این مشکل در اختیار کاربران قرار دارند که می‌توان از امکانات آن‌ها به‌طور رایگان استفاده نمود. در مطلب پیش رو به سراغ معرفی بهترین سایت های دانلود عکس با کیفیت خواهیم رفت.

بهترین سایت های دانلود عکس با کیفیت

وب‌سایت‌های مختلفی در زمینه ارائه عکس‌های استوک فعالیت دارند؛ اما برخی از آن‌ها آرشیو غنی‌تری را نسبت به رقبا در اختیار کاربران می‌گذارند. سعی شده است در پایین به تعدادی از این سایت‌ها که قابلیت استفاده رایگان از محتوای آن‌ها هم وجود دارد، پرداخته شود؛ اما با جستجوی بیشتر می‌توانید موارد متعدد دیگری را هم بیابید.



۱. وب‌سایت Unsplash.com

Unsplash یکی از بهترین سایت های دانلود عکس با کیفیت است که از یک اپلیکیشن مختص به موبایل نیز بهره می‌رود. اغلب تصاویر قرارگرفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما برخی موارد با رزولوشن پایین ارائه می‌شوند. ابزار جستجوی داخلی سایت هم از امکانات مناسبی برخوردار است و می‌تواند کاربر را در جهت یافتن عکس دلخواه خود راهنمایی کند. ذکر نام عکاس برای تصاویر برگرفته از این سایت ضروری نیست؛ ولی توصیه شده است که برای قدردانی از آن‌ها، نام عکاسان در کنار عکس‌ها نوشته شود.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت

۲. سایت دانلود عکس با کیفیت Vecteezy.com

Vecteezy یکی از عناوین جدید در میان بهترین سایت های دانلود عکس باکیفیت است که از قابلیت‌های مدرن‌تری در مقایسه با رقبا بهره می‌برد. عکس‌های قرارگرفته در این وب‌سایت هم به‌صورت رایگان و هم به‌صورت پولی ارائه می‌شوند و با استفاده از فیلتر قسمت جستجو،‌ به‌راحتی می‌توان آن‌ها را از هم تفکیک کرد. وکتورهای با رزولوشن بالا و ویدئوهای استوک هم از دیگر مواردی هستند که در وب‌سایت مذکور به‌چشم می‌خورند.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت

۳. وب‌سایت Pixabay.com

Pixabay بزرگ‌ترین آرشیو را در بین بهترین سایت های دانلود عکس باکیفیت به خود اختصاص داده است که وکتورهای گرافیکی و حتی ویدئو هم در میان آن‌ها وجود دارد. همچنین تصاویر منظره قرارگرفته روی این سایت از تنوع بالایی برخوردارند و اغلب آن‌ها با رزولوشن بالا و مناسب برای چاپ ارائه می‌شوند. بااین‌حال ممکن است برخی از عکس‌ها کیفیت پایینی داشته باشند.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت

۴. سایت دانلود عکس با کیفیت Pexels.com

Pexels یکی دیگر از بهترین سایت های دانلود عکس با کیفیت است که کاربران می‌توانند در آن اقدام به بارگذاری تصاویر خود نمایند. گردانندگان سایت، مجموعه‌ای از تصاویر برتر را انتخاب می‌کنند تا بیشتر در معرض دید قرار داشته باشند. همچنین با فیلترهای مختلف می‌توان در میان فایل‌های آپلود‌شده روی سایت، به جستجو پرداخت. این پلتفرم گزینه مناسبی برای طراحان وب و اپلیکیشن‌ها به‌ شمار می‌رود.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت

۵. وب‌سایت Gratisography.com

Gratisography در مقایسه با سایر بهترین سایت های دانلود عکس با کیفیت، از آرشیو محدودتری برخوردار است؛ اما می‌توان تصاویر منحصربه‌فردی را در آن یافت که در دیگر پلتفرم‌ها به‌چشم نمی‌خورند. رابط کاربری وب‌سایت کمی کارتونی و ساده است و محتوای آن در قالب ۹ دسته مختلف ارائه می‌شود. اغلب عکس‌ها از رزولوشن بالایی برخوردار هستند؛ ولی تنها در یک سایز قابل دانلود خواهند بود. اپلیکیشن مختص به اندروید هم از این سایت در دسترس قرار دارد.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت

۶. سایت دانلود عکس با کیفیت Canva.com

Canva یک ابزار ویرایشگر عکس تحت وب است که اپلیکیشن آن برای سیستم‌عامل‌های مختلف از‌جمله مک، ویندوز، اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. اگر به‌دنبال عکس‌های استوک مناسب برای پروژه‌های گرافیکی مثل طراحی بنر هستید، این وب‌سایت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با ساخت یک حساب کاربری رایگان در آن می‌توانید به کتابخانه‌ای متشکل از ۱.۶ میلیون تصویر رایگان دسترسی پیدا کنید.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت

۷. وب‌سایت 123RF.com

123RF یکی از بهترین سایت های دانلود عکس با‌کیفیت مناسب برای تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام است. تصاویر و وکتورهای رایگان متعددی درون این سایت قابل دانلود هستند که می‌توان آن‌ها را در سایزهای مختلف دریافت نمود. همین مسئله باعث شده است تا بتوان از آن‌ها برای موارد مختلفی مثل کاور توییتر یا یوتیوب، هدر ایمیل و... استفاده نمود.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت

سؤالات متداول

بهترین وب سایت ارائه تصویر باکیفیت کدام است؟

وب‌سایت‌های Unsplash.com و Pexels.com از بهترین گزینه‌ها برای دانلود تصاویر به‌طور رایگان به‌ شمار می‌روند.

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت برای شبکه‌های اجتماعی کدام است؟

وب‌سایت 123RF.com یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود عکس جهت استفاده در شبکه‌های اجتماعی است؛ زیرا تصاویر را در اندازه‌های مختلفی ارائه می‌کند.

بزرگ‌ترین مجموعه عکس‌های استوک رایگان متعلق به کدام سایت است؟

وب‌سایت Pixabay.com یکی از بزرگ‌ترین آرشیو‌های عکس آنلاین بوده که به‌طور رایگان قابل‌استفاده است را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeedsepasi
    saeedsepasi | 2 هفته قبل

    به نظر من سایت جوهره از همه این سایت ها بهتره ، تمامی عکس ها و والپیپر هاش با کیفیت هستن و کاملا رایگانم هستن و تنوع بسیار بالایی هم داره و هیچ محدودیتی هم واسه دانلود نداره ، تمامی سایت های بالا محدودیت دارن ، سایت جوهره ایرانیم هستش و بدون هیچ محدودیتی میتونید ازش استفاده کنید. پیشنهاد می کنم حتما به سایت جوهره سر بزنید.

  • saeedsepasi
    saeedsepasi | ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

    سایتا خوب بودن ولی اکثرا پولی بودن یا نمیتونی نامحدود دانلود کنی ! تو این لیستی که گفتید اسم یه سایت خالیه ، سایت جوهره که ایرانیم هستش و عکس های با کیفیتی رو کاملا رایگان از هر موضوعی در اختیار قرار میده . به نظرم سایت جوهره رو هم به لیست اضافه کنید تا همه بشناسنش ، اینم لینکش :
    https://www.jowhareh.com/

  • Azin Sepehri
    Azin Sepehri | ۸ اسفند ۱۴۰۱

    عالی بودن سایتا، ممنون از شما

مطالب پیشنهادی