ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تولد هفت سالگی موبایل هفت

مجموعه فروشگاهی موبایل7 در ارائه گوشی موبایل،لوازم خانگی و سرویس های اقساطی وارد هفت سالگی خود شد. امروزه افراد برای تهیه و خرید کالاهای مورد نیاز خود به دو روش میتوانند خرید کنند:نقدی و اقساطی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مجموعه فروشگاهی موبایل7 در ارائه گوشی موبایل،لوازم خانگی و سرویس های اقساطی وارد هفت سالگی خود شد.

امروزه افراد برای تهیه و خرید کالاهای مورد نیاز خود به دو روش میتوانند خرید کنند:نقدی و اقساطی اما با شرایط فعلی که هر روزه شاهد بالا رفتن سرسام آور قیمت ها هستیم خیلی از افراد جامعه خرید بصورت اقساطی را انتخاب میکنند چون ممکن است شما احتیاج ضروری به کالا داشته باشید اما در اون زمان امکان پرداخت کل مبلغ موردنظر را نداشته باشید خرید اقساطی این شرایط را برای شما فراهم میکند که کالای خود را به سرعت و بدون پرداخت کل هزینه تهیه کنید و به مرور زمان هزینه آن را بپردازید.

همانطور که میدانید امروزه گوشی موبایل نیاز ضروری همه افراد می باشد بدلیل اینکه اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین میباشد و حتئ اکثر مدارس و دانشگاه ها  نیز آموزش های آنلاین برگزار میکنند.پس خیلی ها نیاز به یک گوشی هوشمند دارند که البته مقرون به صرفه نیز باشد.

 مجموعه موبایل7 شرایط ویژه ای را برای کاربران در نظر گرفته که بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهییه کنند.

حالا میخواهیم بررسی کنیم آیا خرید کالا از موبایل7 به روش اقساطی به صرفه تر است یا نقدی؟

یکی از دلایلی که می گوییم خرید قسطی یک روش هوشمندانه و اقتصادی می باشد چون با نرخ تورمی که مشاهده میکنید این روش کاملأ به صرفه میباشد زیرا کالایی که شما تهییه کردید همواره با افزایش قیمت همراه است و درواقع مقدار سودی که بابت قسط میپردازید با افزایش قیمت کالا جایگزین می شود. در نتیجه هرچه بیشتر زمان بدهید بیشتر ضرر میکنید راه حل این است که برای خرید اقساطی گوشی زودتر اقدام کنید درواقع از مزایای فروش اقساطی این است که شما تورم را دور میزنید  یک کالا را به مرور زمان در بازه زمانی یک ساله یا دو سال پرداخت میکنید و با توجه به شرایط خود مناسب ترین روش که به شرایط اقتصادی شما نزدیک تر است را برمی‌گزینید.

مجموعه موبایل7 چه کالاهایی را به صورت اقساطی به فروش میرساند؟

فروش اقساطی این مجموعه تنها محدود به گوشی موبایل نمیشود مجموعه موبایل هفت پکیج کاملی از محصولات را به طور قسطی برای شما عزیزان فراهم کرده  محصولات عبارتند از:

گوشی موبایل

لوازم خانگی

لپ تاپ

ساعت هوشمند

کنسول بازی

تبلت

اسپیکر

هدفون و هندزفری

تمامی کالاهای ذکر شده در برندها و قیمت های مختلف موجود و قابل تهییه به صورت اقساطی میباشد و همچنین محصولات محدود نمیباشند و همه نوع کالا با قیمت و برندهای متنوع  را میتوانید از مجموعه موبایل7 بخواهید.

روش ها و شرایط در نظر گرفته شده بسیار متنوع میباشد و محدود به یک پلتفرم نیست.برای مثال اگر خرید اقساطی لوازم خانگی فقط محدود به  ضمانت چک بود بدلیل نداشتن دسته چک خیلی از مشتریان این امکان را از دست میدادند و نمیتوانستند کالای مورد نیا خود را تهییه کنند و در اکثر پلتفرم های اقساطی در مجموعه موبایل هفت شما نیاز به شخص دومی به عنوان ضامن ندارید و ضمانت شما چک یا سفته و حقوق بازنشستگی شما است و میزان اعتبار دریافتی شما بر میگردد به میزان عملکرد مالی شما اگر بخواهم بهتر بگویم هر چقدر معدل حساب شما بالاتر باشد اعتبار شما هم بیشتر است و مبلغ بالاتری در صورت نیاز میتوانید وام تهییه کالا بگیرید که همواره سعی شده است پروسه خرید کالا یعنی از زمان ثبت نام تا تحویل کالا کوتاهترین زمان ممکن را داشته باشد تا مشتری دغدغه بالا رفتن قیمت ها را در بازه زمانی ثبت‌نام تا خرید را نداشته باشد و کالا در منطقی ترین زمان ممکن به دست مشتری عزیزمان برسد و خریدار بتواند از کالای یا خدمات نهایت استفاده را ببرد.

در حال حاضر چه روش هایی برای خرید اقساطی فعال میباشد؟

از طریق سفته.

از طریق تأمین اجتماعی ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی ومستمری بگیران.

از طریق چک صیاد بنفش.

طرح طراوت بانک آینده.

طرح بلو بانک سامان.

بازپرداخت تمامی روش ها از 1  تا 24 ماه  به انتخاب و بسته به شرایط مشتریان متفاوت می باشد.

مراحل ثبت نام در پلتفرم های خرید اقساطی به چه صورت است؟

در ابتدا سایت mo7.ir  را سرچ کنید.

مرحله دوم: در روش مورد نظر ثبت نام کرده و مدارک مورد نیاز را به صورت آنلاین در سایت آپلود کنید.

بعد از بررسی و تأیید اعتبار میتوانید اقدام به خرید کنید.

تمامی کارها به صورت آنلاین میباشد و نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان نمیباشد و این یکی از مزیت های مجموعه موبایل7 میباشد. در نتیجه  شما طیف گسترده ای از گوشی موبایل و لوازم خانگی را در مجموعه موبایل7 در پلتفرم های مختلف بسته به شرایطتون در اختیار دارید.                               

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۵ بهمن ۱۴۰۱

    من دو سال پیش خرید کردم گوشی ندادن بهم آخرش به زور شکایت پولمو پس دادن

مطالب پیشنهادی