ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی نوت 12 توربو
تکنولوژی

مشخصات گوشی ردمی نوت 12 توربو افشا شد؛ اسنپدراگون 7 نسل 2 و دوربین 50 مگاپیکسلی

ردمی نوت 12 توربو احتمالاً با نمایشگر 6.67 اینچی 120 هرتزی و سنسور اثر‌‌انگشت زیر نمایشگر از راه می‌رسد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شیائومی از گوشی‌های سری ردمی نوت 12 برای بازار چین و جهانی رونمایی کرده است، اما ظاهراً باید منتظر عضو جدیدی برای این خانواده باشیم: ردمی نوت 12 توربو. این دستگاه که احتمالاً تحت برند دیگری مانند پوکو روانه بازار جهانی می‌شود، از تراشه معرفی‌نشده اسنپدراگون 7 نسل 2 بهره می‌برد.

گوشی‌های سری ردمی نوت طرفداران زیادی در بازار چین و جهانی دارند و شیائومی به‌خاطر همین محبوبیت، معمولاً هر سال تعداد بالایی از آن‌ها را معرفی می‌کند و حالا ظاهراً نوبت به مدل توربو رسیده است.

مشخصات احتمالی ردمی نوت 12 توربو

طبق توییت منبعی به نام Debayan Roy، گوشی آینده ردمی به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود که برای اولین‌بار چنین قابلیتی به سری ردمی نوت 12 راه می‌یابد. این دستگاه دارای نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز خواهد بود. همچنین ظاهراً باید منتظر استفاده از چیپ معرفی‌نشده اسنپدراگون 7 نسل 2 در این گوشی هوشمند باشیم.

ردمی نوت 12 توربو

در کنار نمایشگر و تراشه، شاهد افشای مشخصات دوربین هم هستیم. طبق ادعای این منبع، ردمی نوت 12 توربو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. همچنین باید منتظر دوربین سوم هم باشیم که اگرچه این منبع آن را بلااستفاده اعلام کرده است، اما احتمالاً 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود.

درنهایت ظاهراً شیائومی می‌خواهد این گوشی هوشمند را به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است.

با توجه به مشخصات افشاشده، شاهد شباهت‌های زیادی میان مدل توربو و دیگر اعضای خانواده سری ردمی نوت 12 هستیم. بااین‌حال هنوز نمی‌دانیم شیائومی چه زمانی از این دستگاه رونمایی خواهد کرد. همچنین به گفته منبع این گزارش، ردمی نوت 12 توربو ابتدا در چین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲ بهمن ۱۴۰۱

    بعد سامسونگ هم در میان رده های پریموم خود از اگزینوس بخاری استفاده میکنه

مطالب پیشنهادی