ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه سوبا M4 و فردا T5 در بورس کالا
خودرو

عرضه سوبا M4 و فردا T5 در بورس کالا؛ محصولات فردا موتورز با خدمات ویژه

معاون بازاریابی و برندینگ فردا موتور در نشست خبری اخیر، از عرضه سوبا M4 و فردا T5 در بورس کالا در آینده نزدیک خبر داده

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

معاون بازاریابی و برندینگ فردا موتورز در نشست خبری اخیر از عرضه سوبا M4 و فردا T5 در بورس کالا در آینده نزدیک خبر داد. گروه خودروسازی فردا نیز همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر تصمیم گرفته است محصولات خود را در بورس کالا به فروش برساند تا با کشف قیمت واقعی که قطعاً بیش از قیمت تعیین‌شده از سوی دولت و البته کمتر از قیمت بازار آزاد است، محصولات خود را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

بورس کالا جزو بسترهای شفاف اقتصادی محسوب می‌شود که از اوایل مهرماه سال جاری با توجه به نتایج رضایت‌بخش بهمن موتور در عرضه وانت‌های خود در این پلتفرم، مورد استقبال خودروسازان دیگر نیز قرار گرفته است. فردا موتورز نیز قصد دارد محصولات آینده خود را از طریق بورس کالا به فروش بگذارد.

دو خودروی پرطرفدار FMC T5 و Suba M4 به‌زودی وارد ویترین بورس کالا می‌شوند. به گفته معاون بازاریابی شرکت فردا، شاسی‌بلند T5 هفته آینده وارد بورس کالا می‌شود و سوبا M4 نیز تا قبل از پایان سال جاری برای نخستین‌بار در این بستر به فروش خواهد رسید. سوبا M4‌ همان خودروی چینی دانگ فنگ فورتینگ یات است که پیش‌تر با نام FMC M4 توسط فردا موتورز معرفی شده بود. 

عرضه سوبا M4 و فردا T5 در بورس کالا
عرضه فردا T5 در بورس کالا

سخنگوی فردا موتورز علاوه بر عرضه سوبا M4 و فردا T5 در بورس کالا، به برنامه‌های تولیدی این شرکت نیز اشاره کرد. ظاهراً کارخانه بروجرد فردا‌ موتورز هم‌اکنون در حوزه ساخت بدنه و رنگ‌آمیزی نیز فعالیت می‌کند. بدین‌ترتیب مجموع تیراژ سالانه این کارخانه در کنار کارخانه بزرگ سمنان، به ۱۸۰ هزار دستگاه خواهد رسید. البته ۱۸۰ هزار دستگاه یک رقم اسمی تلقی می‌شود و وعده اصلی فردا موتورز تولید سالیانه حداقل ۵۴ هزار دستگاه است.

دراِزای این تولیدات، فردا موتورز قصد دارد شبکه نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش خود را گسترده‌تر کند و تعداد آن‌ها را از ۴۶ به ۷۰ الی ۸۰ مرکز برساند. لازم به ذکر است که با توجه به جدید‌بودن کلاس خودروی سوبا M4 در بازار کشور، خدمات پس از فروش ویژه‌ای برای این محصول در نظر گرفته شده است. 

معاون بازاریابی و برندینگ فردا موتورز علاوه بر اشاره به عرضه سوبا M4 و فردا T5 در بورس کالا و همین‌طور افزایش تولیدات و مراکز خدمات پس از فروش در سطح کشور، از احتمال اضافه‌شدن فیس‌لیفت T5، سواری SX5 توربو و همچنین یک سدان جدید در کلاس C به سبد کالای این شرکت خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی