ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی M54 5G
تکنولوژی

اولین رندرهای گلکسی M54 5G با طراحی دوربین مشابه سری گلکسی S23 منتشر شد

طبق رندرها، گلکسی M54 5G فاقد ماژول دوربین است و سنسورهای دوربین هر کدام به‌‌صورت جداگانه روی پنل پشتی قرار گرفته‌اند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

در کنار گوشی‌های سری گلکسی S23، سامسونگ در سال جاری میلادی از جدیدترین گوشی‌های بالارده و مقرون‌به‌صرفه خود هم رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها گلکسی M54 5G است. حالا اولین رندرهای این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند که ما را با طراحی آن آشنا می‌کنند.

گلکسی M54 5G که به‌عنوان جایگزین گلکسی M53 5G از راه می‌رسد، از نظر طراحی تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با گلکسی S23 و S23 پلاس دارد.

رندرهای سامسونگ گلکسی M54 5G

طبق رندرها، گوشی آینده سامسونگ مانند سری گلکسی S23 فاقد ماژول دوربین است و سنسورهای دوربین به‌‌صورت جداگانه روی پنل پشتی قرار گرفته‌اند؛ مانند گلکسی S22 اولترا. درحقیقت به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند از این سبک طراحی در اکثر گوشی‌های خود در 2023 استفاده کنند.

شباهت گلکسی M54 5G و سری گلکسی S23 در طراحی دوربین و البته حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی خلاصه می‌شود. درحالی‌که طبق رندرها، سری گلکسی S23 با پنل پشتی تخت و فریم تقریباً تخت از راه می‌رسد، خبری از این ویژگی‌ها در گوشی سری M سامسونگ نیست.

رندر گلکسی M54 5G

گلکسی M54 5G ظاهراً پنل پشتی خمیده 2.5D خواهد داشت؛ بنابراین گوشه‌ها کمی خمیده خواهند بود. همچنین با فریم تخت هم روبه‌رو نیستیم. رندرهای این گوشی سامسونگ در رنگ‌های آبی تیره و نقره‌ای منتشر شده‌اند.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم این گوشی سامسونگ در چه تاریخی معرفی می‌شود، بااین‌حال با توجه به انتشار رندرها انتظار داریم به‌زودی با این دستگاه روبه‌رو شویم.

قبلاً این گوشی هوشمند در دیتابیس BIS هند با شماره مدل SM-M546B رؤیت شده بود. این دستگاه به تراشه اگزینوس 1380 مجهز می‌شود و احتمالاً با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 از راه می‌رسد. این دستگاه همچنین 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

درنهایت انتظار می‌رود گلکسی A54 5G با طراحی و مشخصات مشابه گلکسی M54 5G از راه برسد؛ بااین‌حال نمی‌دانیم کدام دستگاه زودتر معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۴ بهمن ۱۴۰۱

    زیباست ! هر چی لنز کمتر طراحی ساده وزیباتر !
    ای کاش پردازنده Snapdragon 7 gen 1 داشت ای کاش ....
    حاشیه ها هم که عالیست

مطالب پیشنهادی