ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

نماینده مجلس خطاب به دولت: وضعیت اینترنت شبیه به تحریم ملت است؛ به آن پایان دهید

بدری در تذکر شفاهی به وزیر ارتباطات از کاهش سرعت اینترنت و اوضاع نابسامان آن انتقاد کرد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۶

نماینده مجلس از کاهش سرعت اینترنت به رغم فیلتر بودن اغلب شبکه‌های اجتماعی غیرایرانی انتقاد کرد. بدری این اوضاع نابسامان در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات را به تحریم ملت از سوی دولت تشبیه کرده و خواستار پایان یافتن این تحریم داخلی شد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از خانه ملت، «صدیف بدری»، نماینده مردم اردبیل در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی خود به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وضعیت اینترنت و کاهش سرعت آن انتقاد کرد.

او با اشاره به اوضاع نابسامان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «این اوضاع بیشتر به تحریم ملت از سوی دولت شبیه است تا یک تصمیم سنجیده. پیش از اینکه ریشه کسب و کارهای اینترنتی کشور خشکانده شود، به تحریم داخلی ملت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پایان دهید.»

بدری در ادامه با یادآوری وعده مسئولان برای بازگشت وضعیت ارتباطات کشور به حالت عادی اظهار داشت:

«با وجود وعده مسئولان مربوطه به ویژه شخص شما مبنی بر بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط، اما همچنان شاهد روند کاهش سرعت اینترنت به خصوص در اپراتورهای تلفن همراه هستیم، به طوری که مردم در برخی ساعات قادر به استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی داخلی هم نیستند.»

او اعتقاد دارد کاهش سرعت اینترنت به رغم فیلتر بودن اغلب شبکه‌های اجتماعی غیرایرانی مورد استفاده مردم در کنار تحمل همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تورم، همچنان به عنوان مهمترین دغدغه این روزها بالاخص برای فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است.

این برای اولین بار نیست که وضعیت اینترنت صدای نمایندگان مجلس را درآورده است. آذر ماه سال گذشته نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم با بیان انتقاد خود از کاهش سرعت اینترنت در کشور، خطاب به زارع‌پور گفت: «پای خود را از روی سیم بردارید.»

گلایه‌ها از کیفیت و سرعت اینترنت به حدی رسیده است که حتی برخی نمایندگان مجلس از احتمال استیضاح وزیر ارتباطات سخن می‌گویند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی