ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مزایده اینترنتی ایران خودرو
خودرو

آغاز دور جدید مزایده عمومی محصولات ایران‌خودرو (بهمن ۱۴۰۱)

با ثبت‌نام در مزایده اینترنتی ایران‌خودرو می‌توان محصولاتی را خریداری کرد که به‌سبب ایراداتی، با قیمت پایین‌تری در معرض فروش گذاشته شده‌اند.

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

ایران خودرو قصد دارد خودروهای غیرسالمی را که امکان فروش عادی آن‌ها وجود ندارد، در یک مزایده به حراج بگذارد. این خودروها به دلایل مختلف ازجمله: ایجاد خط‌وخش حین تولید، تصادف در کارخانه یا افت قیمت به‌سبب قدیمی‌شدن روی دست ایران خودرو باقی مانده‌اند. به‌نظر می‌رسد فراخوان ثبت‌نام در مزایده اینترنتی ایران خودرو بهترین روش برای فروش این ماشین‌ها باشد.

آغاز دور جدید مزایده عمومی محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] - بهمن ۱۴۰۱

طبق اطلاعیه جدید گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت در نظر دارد تعدادی از خودروهای سواری آسیب‌دیده صفر و کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.

متقاضیان از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای سه‌شنبه مورخ ۱۱ بهمن تا روز شنبه مورخ ۱۵ بهمن فرصت دارند تا با مراجعه به محل برگزاری مزایده گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به بازدید از محصولات حاضر در مزایده نمایند.

آدرس محل برگزاری مزایده به شرح تهران، کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران – کرج، به‌سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه‌شناسی، در ۲ سایت برگزاری مزایده‌های شرکت ایران خودرو است.

علاقمندان می‌توانند جهت ارائه پیشنهاد قیمتی خود و ثبت آن، به سایت اینترنتی سامانه مزایده ایران خودرو مراجعه نمایند.

مزایده عمومی خودروهای معیوب ایران خودرو ادامه دارد [به‌روزرسانی] - آبان ۱۴۰۱

به‌نظر می‌رسد فراخوان ثبت‌نام در مزایده اینترنتی ایران خودرو بهترین روش برای فروش این ماشین‌ها باشد. این مزایده از روز چهارشنبه ۱۸ آبان‌ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۲ آبان ادامه دارد.

آدرس محل برگزاری مزایده ایران خودرو نیز تهران، کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران - کرج، به‌سمت شهرک سرو آزاد (پیکان‌شهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه‌شناسی، در ۲ بوده و متقاضیان باید به سایت برگزاری مزایده‌های شرکت ایران خودرو مراجعه کنند. متقاضیان محترم می‌توانند پس از بازدید از محصولات مختلف، قیمت پیشنهادی برای خرید خودرو یا خودروهای دلخواه را به‌طور اینترنتی در سایت مزایده به ثبت برسانند.

مزایده اینترنتی ایران خودرو

پیش از ثبت‌نام در مزایده اینترنتی ایران خودرو بد نیست با قوانین این فرایند آشنا شوید. اول اینکه با مراجعه به سایت ایران خودرو و سامانه برگزاری مزایده اینترنتی، مشروح شرایط را مورد بررسی کامل قرار دهید. شرکت در مزایده و ثبت پیشنهاد به معنی قبول شروط مقرر در اسناد مزایده است.

درضمن، شرکت در مزایده مستلزم سپرده‌گذاری ۱۰ میلیون تومان دراِزای هر خودرو است. بنابراین با توجه به محدودیت پرداخت طبق ضوابط بانکی، توصیه می‌شود که از کارتی استفاده کنید که با سپرده‌گذاری حداقل ده میلیون تومانی از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی مشکلی نداشته باشد. این کارت و شماره حساب متعلقه حتماً باید به نام متقاضی باشند.

پیش از ثبت‌نام در مزایده اینترنتی ایران خودرو بد نیست بدانید که قیمت پیشنهادی برای هر خودرو صرفاً بابت خرید آن است. پرداخت هزینه‌های دیگر مثل مالیات، عوارض و حقوق دولتی و همچنین هزینه برگزاری مزایده نیز شامل حال متقاضی می‌شود.

هر شرکت‌کننده می‌تواند برای خرید بیش از یک خودرو ارائه پیشنهاد دهد. درصورت برنده‌شدن، متقاضی فرصت محدودی برای تسویه‌حساب دارد. بر‌اساس قوانین مزایده، اگر متقاضی در مدت معلوم نسبت به واریز وجه کلی خودرو اقدامی نکند، سپرده وی نزد مزایده‌گذار باقی می‌ماند و حق هیچ‌گونه شکایتی نیست. همچنین درصورت تسویه‌حساب، امکان انصراف وجود ندارد.

توجه داشته باشید که پیش از مراجعه به سایت اینترنتی مزایده حتماً اطلاعات شخصی خود را در وب‌سایت فروش ایران خودرو تکمیل کنید. برای آگاهی از جزئیات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۴۴۷۹۶۹۴۸ الی ۴۴۷۹۶۹۵۶ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی