ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«پروفایل خدمات» محصول جدید «دیوار» برای سرویس‌دهندگان خدماتی عرضه شد

پلتفرم دیوار به‌تازگی از ویژگی (فیچر) جدیدی به نام «پروفایل خدمات» رونمایی کرده است.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۰

پلتفرم دیوار به‌تازگی از ویژگی جدیدی به نام «پروفایل خدمات» رونمایی کرده است. پروفایل خدمات این امکان در اختیار افرادی که دارای مشاغل خدماتی هستند، می‌گذارد تا از طریق پلتفرم دیوار، خدمات خود را بسته به تخصصی که دارند، به کاربران این پلتفرم ارائه کنند.

درحقیقت، پروفایل خدمات در دیوار، محصولی متمایز برای سرویس‌دهندگان در حوزه خدمات است که می‌توانند با آن کار خود را توسعه دهند. پروفایل خدمات امکان جدیدی است که به‌وسیله آن سرویس‌دهندگان خدماتی می‌توانند مهارت‌های خود را نسبت به هم‌صنفی‌های خود در پروفایل منتشرشده ارائه کنند.

مخاطب اصلی پروفایل خدمات در دیوار

دیوار در توضیحات خود درباره ویژگی‌های پروفایل خدمات اعلام کرده هدف از ارائه این فیچر، ایجاد امکانی جدید است که به‌واسطه‌ آن مشتری به‌صورت مستقیم به متخصص خدمات موردنظر وصل می‌شود و سابقه فعالیت او را مشاهده می‌کند.

در این محصول جدید دیوار، ارائه‌دهندگان خدماتی برای تبلیغ کار خود نمونه کارهای ویدئویی، محدوده سرویس‌دهی، ساعت کاری و هزینه هر کدام از سرویس‌های ارائه‌شده را منتشر می‌کنند. از سوی دیگر، مشتریان این خدمات نیز با بررسی پروفایل‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، سرویس‌دهنده خود را از طریق فضای امن ایجادشده، انتخاب کرده و با او ارتباط برقرار می‌کند.

درواقع پروفایل خدمات محصولی است که کمک می‌کند مشتریان با اعتماد و استفاده از یک فضای مناسب و امن، با سرویس‌دهندگان خدماتی موردنیازشان تعامل داشته باشند.

پروفایل خدمات؛ راهی ارزان برای تبلیغ کار خود

پلتفرم دیوار با تأکید بر اینکه به‌طور پیوسته به‌دنبال راهی برای تسهیل دسترسی افراد به کالا و خدمات بوده است، اعلام کرد: «پیش از این افرادی که کار خدماتی ارائه می‌دهند، برای ارائه خدمات مختلف خود، ناچار به ثبت آگهی‌های مختلفی بودند. دیوار با درنظرگرفتن این موضوع، از فیچر پروفایل رونمایی کرد و نیاز به ثبت آگهی‌های مختلف را برای صاحبان مشاغل خدماتی از بین برد.»

در بخش «پروفایل خدمات»، دیوار هزینه را برای سرویس‌دهندگان کاهش داده است؛ به‌طوری که هزینه ساخت و انتشار پروفایل کمتر از هزینه انتشار آگهی در دسته خدمات است.

فعالان در مشاغل خدماتی با ساخت این پروفایل هم می‌توانند به‌راحتی کار خود را تبلیغ کنند و هم با دیگر سرویس‌دهندگان هم‌صنف خود رقابتی سالم داشته باشند.

از سوی دیگر، مشتریان سرویس‌های خدماتی نیز می‌توانند از تنوع سرویس‌دهندگان برخوردار باشند و هر کدام از آن‌ها را با توجه به سابقه‌شان ارزیابی کنند. صرف‌نظر از این موارد، با تبلیغاتی که آگهی‌گذارها می‌توانند از طریق این محصول انجام دهند، میزان بازدید و تماس‌های موفق سرویس‌دهنده افزایش می‌یابد و منجر به رضایت دو طرف خدمات‌دهنده و مشتری می‌شود.

پلتفرم دیوار با بیان اینکه سرویس‌دهندگان خدماتی برای بهتر دیده‌شدن کار خود به محلی برای ارائه بهتر خدمات احتیاج دارند، اعلام کرد: «دیوار با شناسایی این نیاز و جامعه هدف مناسب خود، امکانی متناسب با این نیاز را فراهم و ارائه کرده است.»

براساس توضیحات دیوار «پروفایل خدمات» به ارائه‌دهندگان خدمات کمک می‌کند تا بهتر دیده شوند و برای جذب مشتری بیشتر، کار خود را ارتقا دهند و مشتریان بیشتری برای دریافت خدمات به آن مراجعه کنند.

دیوار، می‌کوشد با این کار رضایت و اعتماد سرویس‌دهنده و دریافت‌کننده خدمات را جلب کند و تجربه بهتری را در استفاده از محصول خدمات برای کاربر خود رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی