ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولد اپل
تکنولوژی

احتمالاً آیپد در 2024 و مک بوک پرو در 2026 به نمایشگر OLED مجهز می‌شوند

اپل اقداماتی را در زنجیره تأمین خود انجام داده که نشان می‌دهد می‌خواهد تا 2024 آیپد و تا 2026 مک بوک پرو OLED عرضه کند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

برنامه اپل برای مجهزکردن آیپد و مک بوک پرو به نمایشگر اولد ظاهراً مشخص‌تر شده است. به گزارش منابع آگاه، اپل اقداماتی را در زنجیره تأمین خود انجام داده که نشان می‌دهد می‌خواهد تا سال ۲۰۲۴ آیپد و تا سال ۲۰۲۶ مک بوک پرو را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کند.

تاکنون خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد تصمیم اپل برای عرضه دستگاه‌های بزرگ‌تر خود با نمایشگرهای اولد منتشر شده است و حالا رسانه کره‌ای ET News می‌گوید سامسونگ درحال آماده‌سازی خط تولید پنل‌های اولد برای آیپد اپل است. پیش‌تر نیز همین منبع خبری کره‌ای در سال ۲۰۲۲ به این موضوع اشاره کرده بود که اپل در سال ۲۰۲۴ آیپد خود را با نمایشگر اولد به بازار عرضه می‌کند.

display

آیپد و مک بوک پرو با نمایشگر OLED از راه می‌رسند

با توجه به اینکه گفته می‌شود اپل درحال بررسی نمایشگرهای میکرو LED برای اپل واچ اولتراست، درنتیجه عرضه آیپد با نمایشگر اولد ممکن است کمی غیرعادی به‌نظر برسد. بااین‌وجود خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد عرضه دستگاه‌های بزرگ‌تر اپل با نمایشگر OLED منتشر شده است و حالا رسانه کره‌ای این موضوع را بار دیگر تأیید می‌کند و حتی به زمان عرضه آیپد و مک بوک پرو با چنین نمایشگری نیز اشاره دارد.

این رسانه کره‌ای در گزارش دیگری چند روز پیش به این موضوع اشاره کرده بود که اپل به سامسونگ و ال‌جی نمایشگرهایی در چهار اندازه مختلف سفارش داده است. گزارش جدید، داده‌های قبلی را تأیید می‌کند. به‌نظر می‌رسد نمایشگر ۱۰.۸۶ اینچی برای آیپد پروی ۱۱ اینچی و نمایشگر ۱۲.۹ اینچی برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی به‌کار برده شود که قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شوند. همچنین نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی هر دو برای مک بوک پرو ی۱۴ اینچی و مک بوک پروی ۱۶ اینچی آماده می‌شوند که این نمایشگرها نیز در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهند شد.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر اپل، پیش‌تر نیز گفته بود که نمایشگر اولد زودتر از اواخر سال ۲۰۲۴ برای مک بوک‌ها عرضه نخواهد شد. باید دید درنهایت اپل در این مسیر چگونه حرکت خواهد کرد و چه تصمیمی می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی