ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 15
تکنولوژی

آیفون 15 پرو مکس احتمالاً به نمایشگری با روشنایی 2500 نیت مجهز می‌شود

اپل ممکن است در گوشی آیفون 15 پرو مکس از نمایشگر جدیدی با حداکثر روشنایی 2500 نیت استفاده کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹

در گزارش‌های جدیدی گفته شده است که اپل قصد دارد روشنایی نمایشگر آیفون 15 پرو مکس را افزایش دهد. درحال‌حاضر، نمایشگر آیفون 14 پرو مکس می‌تواند به حداکثر روشنایی 2000 نیت دست پیدا کند، اما شایعات جدید حاکی از آن هستند که حداکثر روشنایی نسل بعدی‌اش به 2500 نیت خواهد رسید.

حساب ShrimpApplePro در توییتر که قبلاً به پشتیبانی از 6 گیگابایت رم توسط تمام مدل‌های آیفون 14 اشاره کرده بود، اکنون این شایعه جدید را اعلام کرده است. همچنین به گفته او، مدل‌های پرو آیفون 15 دارای طراحی جدید زیبایی خواهند بود که شامل لبه‌های خمیده، حاشیه‌های باریک‌تر و بدنه‌ای از جنس تیتانیوم می‌شود.

نمایشگر جدید و روشن‌تر آیفون 15 پرو مکس

آیفون 15 پرو مکس

او در توییت خود توضیح می‌دهد که اپل می‌تواند در گوشی آیفون 15 پرو مکس از نسل بعدی نمایشگر سامسونگ با حداکثر روشنایی 2500 نیت استفاده کند. بااین‌حال، این گزارش درحال‌حاضر بسیار مبهم است؛ زیرا ShrimpApplePro ادعا کرده که این دستگاه می‌تواند «به‌طور بالقوه» از نمایشگر پیشرفته سامسونگ بهره ببرد.

علاوه‌براین، «راس یانگ»، تحلیلگر صنعت نمایشگر به 9to5Mac توضیح داده است که هنوز چیزی در مورد این تغییر نشنیده. در گزارش این سایت بیان شده است که اپل با کمک چند روش دیگر می‌تواند بدون استفاده از یک نمایشگر کاملاً جدید، روشنایی دستگاه خود را افزایش دهد. ازجمله این روش‌ها به استفاده از آرایه چند لنز (MLA) اشاره کرد؛ فناوری‌ای که روشنایی خروجی را در نمایشگرهای کوچک‌تر افزایش می‌دهد.

آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس هر دو دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت برای استفاده معمولی هستند. هنگام مشاهده محتوای HDR، میزان روشنایی هر دو دستگاه می‌تواند به 1600 نیت برسد. در محیط‌های بیرونی نیز نمایشگر آن‌ها حداکثر روشنایی 2000 نیت را به کاربر ارائه می‌کند. برای مقایسه، آیفون 13 پرو حداکثر روشنایی 1000 نیت (استفاده معمولی) و حداکثر روشنایی 1200 نیت (HDR) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی