ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

وان‌پلاس از کیبورد مکانیکی 81 Pro و تلویزیون 81 Pro رونمایی کرد

درحالی‌که قیمت 81 Pro هنوز اعلام نشده است، تلویزیون 65 Q2 Pro ماه آینده با قیمت 1208 دلار عرضه خواهد شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

وان پلاس که اخیراً از ایرباد وان ‌پلاس بادز پرو 2، تبلت OnePlus Pad و وان پلاس 11  رونمایی کرده بود، اکنون از دستگاه‌های دیگری ازجمله صفحه کلید مکانیکی 81 Pro و تلویزیون 65 Q2 Pro رونمایی کرده است.

کیبورد 81 Pro اولین دستگاه وان پلاس در برند OnePlus Featuring محسوب می‌شود که این شرکت چینی با همکاری شرکت سازنده کیبورد Keychron آن را تولید کرده است. این صفحه کلید شباهت زیادی با صفحه کلید مکانیکی Keychron Q1 Pro دارد و همان‌طور که می‌توان حدس زد، دارای 81 کلید است. ازجمله ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به RGB داخلی و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم اشاره کرد.

کیبورد مکانیکی

صفحه کلید وان پلاس همچنین از فناوری بلوتوث 5.1 داخلی پشتیبانی می‌کند، اما می‌توان آن را از طریق درگاه USB-C نیز به دستگاه‌ها متصل کرد. یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در داخل آن وجود دارد که با وجود RGB در کمترین سطح روشنایی، حدود 100 ساعت دوام خواهد آورد.

همچنین این دستگاه دارای طرح‌بندی به سبک لپ‌تاپ است (عدم وجود کلیدهای نام‌پد) و کلیدهای آن به‌راحتی قابل تعویض هستند.

کیبورد 81 Pro وان پلاس در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد و قیمت آن هنوز اعلام نشده است. بااین‌حال، کیبورد Keychron Q1 Pro با قیمت 199 دلار فروخته می‌شود.

تلویزیون وان پلاس

تلویزیون

تلویزیون 65Q2 Pro وان‌ پلاس جانشین مدل OnePlus Q1 Pro از سال 2019 محسوب می‌شود. همان‌طور که از نام دستگاه مشخص است، وان پلاس در مدل جدید، اندازه تلویزیون خود را از 55 اینچ به 65 اینچ افزایش داده است. این دستگاه از یک پنل QLED 4K با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز، پوشش HDR و DCI-P3 (97 درصد) بهره می‌برد.

این تلویزیون دارای ساندبار داخلی 70 واتی است که صدای 2.1 کاناله را شبیه‌سازی می‌کند و دارای ووفر 30 واتی است. اسپیکر دستگاه همچنین دارای گواهینامه Dolby Atmos است و توسط شرکت صوتی دانمارکی Dynaudio تیون شده است.

OnePlus TV 65 Q2 Pro با سیستم‌عامل اندروید 11، خود Google TV و پلتفرم سفارشی OxygenPlay 2.0 را اجرا می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند از طریق OnePlus Connect دستگاه را با گوشی هوشمند وان پلاس خود کنترل کنند.

تلویزیون وان‌ پلاس از تاریخ 10 مارس (19 اسفندماه) با قیمت حدود 1208 دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی