ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لوازم جانبی سازگار با محیط زیست
تکنولوژی

سامسونگ از لوازم جانبی جدید سازگار با محیط‌زیست برای محصولات خود رونمایی کرد

بیش از 40 درصد از مواد این لوازم جانبی جدید از PCM ساخته شده است که شامل پلاستیک بازیافتی و چرم گیاهی می‌شود.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

سامسونگ در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا به روش‌های مختلف محصولات خود را با محیط‌زیست سازگار کند. این شرکت حالا از لوازم جانبی جدیدی برای محصولات گلکسی و پروژکتورهای قابل‌حمل خود پرده برداشته است که سازگاری بیشتری با محیط‌زیست دارند.

سامسونگ با یک شرکت سازنده لوازم جانبی به نام Slash B Slash وارد همکاری شده است تا لوازمی سازگار با محیط‌زیست برای گوشی‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی گلکسی و پروژکتورهای Freestyle بسازد. این شرکت در فروشگاهی در سئول این لوازم جانبی را که برای گلکسی S23، گلکسی زد فولد 4، گلکسی بادز 2 پرو و گلکسی واچ 5 طراحی شده‌اند، به نمایش گذاشته است.

لوازم جانبی جدید سامسونگ با مواد بازیافتی ساخته می‌شوند

بیش از 40 درصد از مواد این لوازم از PCM ساخته شده است که شامل پلاستیک بازیافتی و چرم گیاهی می‌شود. بانیان اصلی این پروژه کارمندان جوان سامسونگ هستند. این محصولات قرار است حرکت به‌سمت مصرف ارزشمند و ابراز سلایق شخصی را دنبال کنند.

سامسونگ اولین‌بار در نمایشگر IFA 2022 از لوازم جانبی سازگار با محیط‌زیست خود پرده برداشت. از آن زمان تاکنون، این دستگاه‌ها در بیش از 28 کشور عرضه شده‌اند. لوازم جانبی مذکور با تم‌هایی مثل باب اسفنجی، جنگ ستارگان، پوکمون و سیمپسون‌ها در دسترس قرار دارند.

لوازم جانبی سازگار با محیط‌زیست سامسونگ از طریق برنامه SMAPP طراحی شده‌اند که از استانداردهای کیفی برای مصرف‌کنندگان و دسترسی به خرده‌فروشی‌های بیشتر برای تولیدکنندگان اطمینان می‌یابد. این محصولات درحال‌حاضر در فروشگاهی موسوم به SLBS Studio به نمایش درآمده‌اند و شامل 39 ابزار جانبی سازگار با محیط‌زیست هستند.

سامسونگ همچنین برای جذب مشتریان به‌سمت این فروشگاه، رویدادهایی را در این فروشگاه برگزار می‌کند. برای مثال، گاهی اوقات هنرمندان با استفاده از S Pen در آنجا طراحی و لوازم جانبی خریداران را امضا می‌کنند. این شرکت همچنین جوایزی را به خریداران محصولات خود اعطا می‌کند تا افراد بیشتری را به خرید این محصولات تشویق کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی