ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تترلند
تکنولوژی

هرآنچه باید درباره امکانات و قابلیت‌های صرافی آنلاین تترلند بدانید

تترلند یک صرافی آنلاین فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است که به‌صورت تخصصی روی ارائه خدمات مرتبط با تتر تمرکز دارد.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

امروزه ارزهای دیجیتال به یکی از گزینه‌های محبوب برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند و با توجه به افت مداوم ارزش ریال، بسیاری از افراد ارزهای دیجیتال را جهت حفظ ارزش پول خود خریداری می‌کنند. تتر (USDT) یکی از رمز ارزهای پرطرفدار در میان خریداران است که به‌دلیل نوسان قیمت اندک، جابه‌جایی آسان و کارمزد پایین، گسترش زیادی پیدا کرده است. صرافی تترلند با چندین سال سابقه در زمینه ارائه خدمات مرتبط ارزهای دیجیتال، به‌صورت تخصصی روی تتر تمرکز دارد و محل ایده‌آلی برای خریدوفروش این رمز ارز محسوب می‌شود.

معرفی تترلند

صرافی آنلاین تترلند فعالیت خود را از سال ۹۷ با اخذ مجوزهای لازم از نهادهای رسمی، در قالب نسخه تحت وب شروع کرد و در کمتر از ۶ ماه توانست ۱۰ هزار تراکنش را در پلتفرم خود ثبت کند. طبق آخرین گزارش منتشرشده از سوی این صرافی در سال ۱۴۰۰، بیش از ۲۰۰ هزار کاربر در آن ثبت‌نام کرده‌اند و از خدمات ارائه‌شده بهره می‌برند.

اگرچه تترلند به‌صورت تخصصی روی ارائه خدمات مرتبط با خریدوفروش تتر تمرکز دارد، اما کاربران می‌توانند در آن به بیش از ۱۶۰ رمز ارز دیگر هم دسترسی داشته باشند. انواع ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت‌کوین و اتریوم تا موارد کمتر شناخته‌شده در پلتفرم مذکور ثبت شده‌اند و امکان خریدوفروش آن‌ها به‌صورت لحظه‌ای وجود دارد.

امکانات و قابلیت‌ها

یکی از بزرگ‌‌ترین مزیت‌های تترلند در مقایسه با رقبای خود، امکان ثبت‌نام آسان و احراز هویت سریع در آن است. برای ساخت اکانت در تترلند تنها به یک شماره همراه به نام خود و کارت شناسایی معتبر نیاز خواهید داشت. پس از تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، کافیست تا یک تصویر از کارت شناسایی و یک ویدیو از خود روی سایت بارگذاری کنید و در کمتر از ۱۰ دقیقه شاهد فعال‌شدن حساب کاربری و دسترسی به خریدوفروش رمز ارز خواهید بود.

تمامی دارایی‌های کاربر در قسمت کیف پول قابل مشاهده است که در قالب تومان، تتر یا سایر ارزهای دیجیتال نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین یا انتقال بانکی (ساتنا و پایا) اقدام به واریز پول به حساب کاربری خود کنند. هنگام نگارش این مطلب، کمترین مقدار قابل‌واریز ۲۰۰ هزار تومان و بیشترین مقدار هم ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. برای برداشت از کیف پول تومانی هم فقط باید شماره شبای حساب مقصد را وارد و سپس مبلغ موردنظر را تعیین کنید. کمترین مقدار قابل‌برداشت در تترلند ۵۰ هزار تومان و بیشترین مقدار هم ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

واریزهای صورت‌گرفته از طریق درگاه پرداخت آنلاین به‌صورت آنی به کیف پول کاربر اضافه می‌شوند. مدت‌زمان موردنیاز برای برداشت از کیف پول تومانی با توجه به حجم انتقال و بانک مقصد متفاوت است و می‌تواند به‌صورت فوری تا حداکثر یک روز کاری طول بکشد. علاقه‌مندان می‌توانند به‌شکل مستقیم از طریق کیف پول خود نیز اقدام به تبدیل سریع تومان به تتر یا بالعکس کنند. امکان انتقال پول از یک کیف پول به کیف دیگر هم در داخل پلتفرم تترلند وجود دارد که هیچ کارمزدی هنگام استفاده از آن دریافت نمی‌شود.

شایان ذکر است که واریز و برداشت رمزارز تنها در قالب تتر امکان‌پذیر است و سایر ارزهای دیجیتال از چنین قابلیتی در تترلند پشتیبانی نمی‌کنند. البته امکان تبدیل انواع رمز ارزها به تتر به‌شکل لحظه‌ای وجود دارد؛ درنتیجه جای نگرانی برای خارج‌کردن آن‌ها از کیف پول وجود ندارد. به این منظور می‌توان از مبدل داخلی صرافی استفاده کرد که برای تبدیل ارزها به یکدیگر کاربرد دارد. نکته مهم این است که مبدل تتری با کارمزد رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد؛ درنتیجه هیچ مبلغی هنگام تبدیل از کیف پول کاربر کسر نمی‌شود.

تترلند API اختصاصی خود را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توان فرایند خرید و فروش رمزارز را به‌شکل خودکار انجام داد. این ویژگی، قابلیت بسیار مهم و کاربردی برای برنامه‌نویسان و شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که می‌تواند امکانات متعددی مثل اعلام لحظه‌ای نرخ ارز در تترلند را فراهم سازد. هر کاربر کلید API مختص به خود را دارد و می‌تواند آی‌پی‌های مجاز را جهت امنیت بیشتر به‌صورت دستی انتخاب کند.

بدون‌شک امنیت یکی از مهم‌ترین جنبه‌های صرافی‌های آنلاین به‌ شمار می‌رود و توسعه‌دهندگان تترلند هم توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته‌اند. کاربران برای ورود به اکانت خود در تترلند به کد یک‌بارمصرف نیاز دارند که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود؛ درنتیجه امکان ورود به حساب کاربری بدون دسترسی به شماره همراه وجود نخواهد داشت. همچنین برای ارتقای سطح امنیتی می‌توان احراز هویت دومرحله‌ای گوگل را هم در قسمت تنظیمات اکانت فعال کرد. نشست‌های فعال هم در این قسمت نمایش داده می‌شوند و امکان مدیریت آن‌ها و حذف دسترسی‌ها وجود دارد.

نحوه خریدوفروش در تترلند

پس از ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در تترلند، می‌توانید به‌سادگی از طریق صفحه اصلی سایت اقدام به خریدوفروش تتر کنید. به این منظور تنها کافیست تا مقدار تتر موردنظر را در کادر مربوطه وارد و سپس یکی از گزینه‌های خرید یا فروش را انتخاب کنید.

هنگام خرید تتر می‌توانید به دو صورت ارز موردنظر را دریافت کنید. در روش اول، رمزارز به کیف تتر حساب کاربری شما اضافه می‌شود و در روش دوم، تتر به کیف پول مجازی مقصد واریز خواهد شد. تترلند از کیف‌های فعال روی شبکه‌های ERC20 و TRC20 پشتیبانی می‌کند که کارمزد انتقال آن‌ها به‌ترتیب ۲۰ و ۱ تتر است. کاربر هنگام جابه‌جایی رمزارز می‌تواند کارمزد را به تتر یا شکل جداگانه در قالب تومان پرداخت کند.

برای فروش تتر هم می‌توان فرایند مشابهی را طی کرد و کاربر امکان واریز به کیف پول تومانی یا واریز مستقیم به حساب از طریق شماره شبا را خواهد داشت. البته در هر زمانی می‌توان موجودی کیف پول را هم به حساب واریز کرد، اما حالت اول شامل کارمزد انتقال نمی‌شود و به‌صرفه‌تر خواهد بود. تتر قابل‌فروش می‌تواند از کیف تتر داخل حساب کاربری انتخاب شود یا از طریق کیف پول مجازی به حساب تترلند در شبکه‌های TRC20 و ERC20 واریز گردد. توجه داشته باشید که هنگام واریز تتر به حساب تترلند، واردکردن TXID برای ثبت تراکنش الزامی خواهد بود.

جهت خرید سایر رمزارزها می‌توان به لیست آن‌ها در تترلند مراجعه و سپس روی کلید معامله در مقابل هر ارز کلیک کرد. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی اشاره شد، خرید رمزارز با تتر بدون کارمزد قابل انجام است؛ اما جهت خرید به تومان، نیاز به پرداخت کارمزد وجود خواهد داشت. همچنین امکان برداشت رمزارزهای خریداری‌شده به‌صورت مستقیم از تترلند وجود ندارد و حتماً باید ابتدا آن‌ها را به تومان یا تتر تبدیل کرد.

کارمزد و کسب درآمد کاربران

کارمزد پایین تترلند در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های رقیب، یکی از علت‌های اصلی محبوبیت آن نزد کاربران است. هنگام واریز تومان از طریق درگاه پرداخت یا تتر از طریق هر دو شبکه TRC20 و ERC20، هیچ کارمزدی از کاربر دریافت نمی‌شود. کارمزد برداشت تومان هم برای هر ۱۰۰ میلیون تومان، تنها ۵ هزار تومان است. کارمزد برداشت تتر نیز با توجه به شبکه مورد استفاده، متغیر خواهد بود.

نوع تراکنشنوع ارزشبکهنرخ کارمزد
واریزتومانبانکی – درگاه آنلاینرایگان
واریزتترERC20 یا TRC20رایگان
برداشتتومانبانکی۵ هزار تومان به‌ازای هر ۱۰۰ میلیون تومان
برداشتتترTRC20ERC20۱ تتر۲۰ تتر

علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت لینک اختصاصی یا کد معرف، از دوستان خود جهت ثبت‌نام در تترلند، دعوت به‌عمل آورند. در صورتی که شخصی با کد یا لینک شما در این پلتفرم ثبت‌نام و احراز هویت کند، ۲۰ الی ۴۰ درصد از کارمزد معاملات وی به شما تخصیص پیدا می‌کند. این پورسانت به‌صورت مادام‌العمر خواهد بود و هیچ محدودیت زمانی برای آن در نظر گرفته نشده است. همچنین کاربران جدیدی که از این طریق عضو تترلند شوند، می‌توانند اولین معامله خود را با کارمزد رایگان انجام دهند.

اپلیکیشن موبایل تترلند

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از موبایل یا تبلت خود به‌عنوان ابزار خریدوفروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند و تترلند نیز به همین منظور، اپلیکیشن اختصاصی خود را برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از طریق مارکت‌های رسمی و داخلی روی گوشی خود نصب کنند و از تمامی امکانات اشاره‌شده در بالا بهره‌مند شوند.

پس از نصب اپلیکیشن موبایل تترلند، تنها کافیست تا شماره همراه خود را در آن وارد کنید تا کد یک‌بارمصرف جهت ورود به حساب کاربری برای شما ارسال شود. دسترسی به کیف پول، نمایش نرخ لحظه‌ای و نمودار قیمت تتر در کنار خریدوفروش انواع رمزارزها و ثبت درخواست واریز یا برداشت ازجمله امکاناتی هستند که در این برنامه ارائه می‌شوند. برای افزایش امنیت و حفاظت از دارایی‌های دیجیتال می‌توان از قسمت تنظیمات اپلیکیشن تترلند، یک رمز عبور چهار‌رقمی داخلی هم برای برنامه تعریف کرد.

پشتیبانی تترلند

درصورت داشتن هرگونه سؤال یا بروز مشکل، کارشناسان تترلند به‌صورت ۲۴ساعته در ۷ روز هفته و حتی ایام تعطیل پاسخگوی کاربران هستند. دسترسی به پشتیبانی از طریق چندین مسیر مختلف مثل تماس تلفنی، گفت‌وگو در نسخه تحت وب، پست الکترونیک یا اپلیکیشن موبایل امکان‌پذیر است.

با مراجعه به صفحه اختصاصی وضعیت سرویس‌های تترلند هم می‌توانید وضعیت لحظه‌ای و ۹۰ روز گذشته نسخه تحت وب و API این صرافی را مشاهده کنید. نرخ پایداری تترلند همواره بیش از ۹۹.۶ درصد و نیز وقفه‌های معدود به‌وجودآمده در خدمات‌رسانی هم معمولاً کمتر از ۱۰ دقیقه بوده است.

تترلند | خرید تتر و فروش تتر
امور مالی

تترلند | خرید تتر و فروش تتر

سازنده: مجموعه تترلند قیمت: رایگان دسته بندی: امور مالی
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳۱ مگابایت زبان: فارسی
برای ثبت‌نام در تترلند به چه مدارکی نیاز است؟

جهت ساخت حساب کاربری در صرافی تترلند تنها به یک شماره همراه به نام خود و یک کارت شناسایی معتبر (مثل کارت ملی یا گواهینامه) نیاز خواهید داشت.

فرایند ثبت‌نام و احراز هویت در تترلند چقدر طول می‌کشد؟

کاربران پس از ثبت‌نام در تترلند می‌توانند با بارگذاری تصویر کارت شناسایی و یک ویدئو از خود در کمتر از ۱۰ دقیقه اقدام به احراز هویت کنند.

کارمزد تبدیل ارزهای دیجیتال به USDT در تترلند چقدر است؟

کاربران تترلند می‌توانند با استفاده از مبدل رایگان این صرافی، انواع ارزهای دیجیتال را بدون پرداخت کارمزد به‌شکل مستقیم به تتر تبدیل کنند.

کارمزد خارج‌کردن USDT از تترلند به چه میزان است و چقدر طول می‌کشد؟

کارمزد برداشت تتر در صرافی تترلند بین ۱ الی ۲۰ تتر متغیر است و بنا بر دستور پلیس فتا، جابه‌جایی آن به ۲۴ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FarshiD
    FarshiD | ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

    برای خرید ۱ دلتر کارمزد کم میکنه برای انتقال هم ۱ دلتر .چه خبره ۱۰۰ تومن فقط برای خرید و انتقال.من یک بار استفاده کردم بعدش دیگه تمام

مطالب پیشنهادی