ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کریپتوکارنسی

ارزهای دیجیتال ترا کلاسیک، WBTC و BSV در آبان‌تتر لیست شدند

سه ارز دیجیتال جدید در صرافی آبان‌تتر لیست شدند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۵

صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر در راستای رفع نیازهای معاملاتی کاربران، ارزهای دیجیتال ترا کلاسیک (LUNC) و رپد بیت‌کوین (WBTC) و بیت‌کوین اس‌وی (BSV) را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت این صرافی، پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود در کمتر از 30 دقیقه، به خریدوفروش این ارزهای دیجیتال بپردازند. در ادامه با این سه ارز بیشتر آشنا می‌شویم.

ارز دیجیتال ترا کلاسیک (LUNC)

بحران ارز دیجیتال لونا در سال 2022 درنهایت به ایجاد یک شبکه ترا (Terra) جدید منجر شد و شبکه قدیمی آن به «ترا کلاسیک» تغییر نام داد. ارز دیجیتال ترا کلاسیک که با علامت اختصاری LUNC نشان داده می‌شود، توکن بومی شبکه ترا کلاسیک است.

شبکه ترا کلاسیک در 28 می 2022 راه‌اندازی و توکن LUNC نیز در همان تاریخ معرفی شد. توکن ترا کلاسیک درحال‌حاضر جایگاه 52 بازار جهانی ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

جامعه لونا قصد توکن توکن‌سوزی گسترده‌ای را در سال 2023 دارد. به‌طور مثال در ژانویه 2023، طی دو هفته، جامعه لونا نزدیک به 28 میلیون توکن LUNC را سوزانده است و قصد دارد به این روند ادامه دهد. پروژه توکن‌سوزی LUNC می‌تواند در رشد قیمت این ارز دیجیتال مؤثر باشد و آن را به گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری تبدیل کند. درحال‌حاضر، کاربران آبان‌تتر می‌توانند از طریق سایت این صرافی به خرید و فروش LUNC بپردازند.

ارز دیجیتال رپد بیت‌کوین (WBTC)

ارز دیجیتال رپد بیت‌کوین (Wrapped Bitcoin) که با علامت اختصاری WBTC نشان داده می‌شود، نشان‌دهنده بیت‌کوین بر بستر بلاک‌چین اتریوم است. پیاده‌سازی بیت‌کوین بر بلاک‌چین اتریوم این امکان را به کاربران می‌دهد که در عین تعامل با بیت‌کوین، از مزایای برنامه‌های مالی غیرمتمرکز شبکه اتریوم، مانند وام‌دادن، وام‌گرفتن و تریدکردن نیز استفاده کنند.

ارز دیجیتال رپد بیت‌کوین (WBTC) که درحال‌حاضر رتبه 19 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است، بیش از 170 هزار سکه درحال گردش دارد و از حداکثر میزان عرضه آن نیز اطلاعی در دست نیست. ارز دیجیتال رپد بیت کوین (WBTC) یکی از جدیدترین ارزهایی است که به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده و امکان خریدوفروش WBTC نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ارز دیجیتال بیت‌کوین اس‌وی (BSV)

ارز دیجیتال بیت‌کوین ساتوشی‌ویژن که به اختصار بیت‌کوین اس‌وی (BSV) نامیده می‌شود، درواقع یک هارد فورک از بیت‌کوین‌کش است که در سال 2018 راه‌اندازی شد. شبکه بیت‌کوین اس‌وی، مانند شبکه‌های بیت‌کوین (BTC) و بیت‌کوین‌کش (BCH)، یک شبکه پرداخت همتابه‌همتا و کاملاً غیرمتمرکز است که از الگوی اثبات کار استفاده می‌کند.

ترکیب الگوی PoW و غیرمتمرکزبودن در بیت‌کوین اس‌وی (BSV) باعث شده است این شبکه از امنیت بالایی برخوردار باشد. توکن بومی این شبکه (BSV) درحال‌حاضر رتبه 59 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

BSV ارزی است که توانست در مدت کوتاه پیشرفت چشمگیری داشته باشد و به همین دلیل، به محبوبیت زیادی در بین کاربران ارز دیجیتال دست یافته است. درحال‌حاضر توکن BSV در لیست صرافی آبان‌تتر قرار گرفته و کاربران می‌توانند به‌سادگی و با امنیت بالا به خریدوفروش BSV در این صرافی بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی