ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از دستگاه استریم TV Stick 4K 2023 با قیمت 60 دلار رونمایی کرد

نسخه جدید این دستگاه از نظر سخت‌افزاری تغییر قابل‌توجهی نکرده، اما ریموت آن اکنون به دکمه‌های جدیدی مجهز شده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

شیائومی به‌تازگی جدیدترین نسخه از دستگاه استریم خود با نام Xiaomi TV Stick 4K را معرفی کرده که درواقع به‌روزرسانی سال 2023 دستگاه محبوب مجهز به «اندروید تی‌وی» است.

نسخه جدید دستگاه استریم Xiaomi TV Stick 4K که از 20 فوریه (1 اسفندماه) در دسترس بازار هند قرار خواهد گرفت، به‌طور کلی یک ارتقای نسبتاً جزئی نسبت به نسخه اصلی محسوب می‌شود. از نظر سخت‌افزاری همه‌چیز مشابه با نسخه اصلی است، اما در بخش ریموت و کنترل از راه دور کمی به‌روز شده. اکنون به‌جای دو دکمه، چهار دکمه برای محتوا روی آن وجود دارد که شامل عملکردهای نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، Disney+ Hotstar و میانبر برنامه‌های عمومی می‌شود.

مشخصات و قیمت شیائومی TV Stick 4K 2023

این دستگاه همچنین از تراشه قدیمی‌تر Amlogic S905Y4 با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و از سیستم‌عامل Android TV 11 پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision HDR و Dolby Atmos و همچنین رابط «Patchwall» اختصاصی شیائومی که محتواهای پیشنهادی و جستجوی تخصصی را به کاربران ارائه می‌کند، ازجمله دیگر ویژگی‌های اندروید باکس شیائومی محسوب می‌شوند.

نکته قابل‌توجه اینکه شیائومی در Xiaomi TV Stick 4K (2023) همچنان سیستم‌عامل «اندروید تی‌وی» را به ‌«گوگل تی‌وی» ترجیح می‌دهد؛ حتی با وجود اینکه اخیراً در گزارش دیگری گفته شده بود که پایان کار Android TV نزدیک است. همچنین عرضه این دستگاه بدون تغییر سخت‌افزاری ممکن است کمی تعجب‌آور باشد، اما این احتمال نیز وجود دارد که شیائومی به‌دلیل فروش خوب Stick 4K در چین و برای کشورهای آسیایی که به گوگل تی‌وی دسترسی ندارند، این دستگاه را عرضه کرده باشد.

اندروید باکس Xiaomi TV Stick 4K با قیمت حدود 60 دلار در هند به فروش خواهد رسید و فقط از طریق وب‌سایت شیائومی در دسترس خواهد بود. هنوز در مورد عرضه جهانی این دستگاه استریم هیچ جزئیاتی ارائه نشده است، اما مدل 2022 هنوز در ایالات متحده و کشورهای دیگر فروخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی