ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت ترکیبی اپل
تکنولوژی

اپل زمان معرفی هدست واقعیت ترکیبی خود را به تعویق انداخت

هدست اپل هنوز مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد که باید برطرف شوند و به همین دلیل معرفی آن دو ماه دیرتر انجام می‌شود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۸

به گفته «مارک گورمن» از بلومبرگ، اپل اکنون تصمیم دارد تا هدست واقعیت ترکیبی خود را به جای آوریل در ماه ژوئن معرفی کند و رونمایی از این دستگاه را دو ماه به تعویق انداخته است. انتظار می‌رود تا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان شاهد رونمایی از این دستگاه باشیم.

اپل ابتدا قصد داشت تا هدست واقعیت ترکیبی خود را با برگزاری یک رویداد در ماه آوریل معرفی کند، اما اکنون طبق گزارش‌های منتشر شده، تصمیم گرفته تا این کار را به تعویق بیندازد. همانطور که بلومبرگ توضیح می‌دهد، غول فناوری پس از ادامه آزمایش‌های محصول خود، تشخیص داده که هنوز مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد که باید برطرف شوند.

تعویق زمان معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل

هدست AR/VR

این اولین باری نیست که اپل برنامه معرفی هدست خود را به تعویق انداخته و غول فناوری ابتدا قصد داشت تا آن را در اواسط سال 2022 معرفی کند. سپس برنامه معرفی دستگاه به ژانویه 2023 موکول شد و پس از آن تا آوریل 2023 به تعویق افتاد و اکنون قرار است در ژوئن 2023 شاهد معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل باشیم.

پس از نمایش هدست در WWDC، اپل پیش از عرضه آن در اواخر سال به کار روی دستگاه ادامه خواهد داد. گورمن هشدار می‌دهد که زمان عرضه هدست ممکن است دوباره تغییر کند، اما اپل می‌خواهد در صورت امکان تا پایان سال 2023 آن را برای خرید در دسترس مشتریان خود قرار دهد، زیرا این محصول، دستگاه مهم سال کوپرتینویی‌ها است.

با این وجود، اپل همچنان در تلاش است تا مشکلات مربوط به عملکردهای کنترل دست و چشم آن را برطرف کند. طبق شایعات، کاربران می‌توانند هم با حرکات چشم و هم با حرکات دست، هدست را کنترل کنند و به عنوان مثال، یک برنامه را با نگاه خود انتخاب کرده و با حرکت انگشت آن را اجرا کنند.

در نهایت، انتظار می‌رود تا این هدست با قیمتی در حدود 3000 دلار عرضه شود. همچنین اپل در حال حاضر روی یک دستگاه نسل دوم نیز کار می‌کند که مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی