ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام Channels معرفی شد: کپی‌برداری متا از کانال‌های تلگرام

متا به صورت رسمی از بخش جدیدی در اینستاگرام به نام Channels رونمایی کرد که شباهت زیادی به کانال‌های تلگرامی دارد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۲

متا به صورت رسمی از بخش جدیدی در اینستاگرام به نام Channels رونمایی کرد که شباهت زیادی به کانال‌های تلگرامی دارد. کانال‌های اینستاگرامی نیز مانند کانال‌های تلگرامی دارای مدیر هستند و مدیران کانال‌ها می‌توانند پست، تصویر و ویدیو را برای کاربران خود به اشتراک بگذارند. 

 درحالی‌‌که دنبال‌کنندگان کانال‌ها نمی‌توانند در آن‌ها چیزی منتشر کنند، امکان واکنش نشان‌دادن به پست‌ها از طریق ایموجی را دارند. کانال‌ها را می‌توان از طریق اینباکس ایجاد و سپس در پروفایل پین کرد تا کاربران راحت‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

کانال Meta Channel، اولین کانال اینستاگرامی با الگوبرداری از تلگرام

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا برای شروع از کانال Meta Channel رونمایی کرد. در این کانال اینستاگرامی قرار است اخبار و محصولات متا در قالب پست‌های متنی، تصویری و ویدیویی به اشتراک گذاشته شود.

مارک زاکربرگ قصد دارد از طریق کانال جدید مسیر ارتباطی دیگری با کاربران خود برقرار کند و اعلام کرده حتی نظرسنجی‌هایی را در این کانال به اشتراک می‌گذارد تا کاربران بتوانند به صورت نزدیک‌تری با متا در ارتباط باشند.

در حال حاضر تنها کاربران نسخه موبایل می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کرده و وارد کانال اینستاگرام شوند و هنوز این ویژگی در دسترس کاربران نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی قرار نگرفته است.

باید دید متا در ارتباط با بخش جدید کانال اینستاگرام تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد و کاربران این شبکه اجتماعی تا چه اندازه ترجیح می‌دهند از بخش کانال اینستاگرام استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی