ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات بایک X55 دیار خودرو
خودرو

بایک X55 در آستانه ورود به بازار؛ رقیبی تازه در بازار شلوغ کراس‌اوورهای چینی میلیاردی

دیار خودرو به‌عنوان یکی از واردکنندگان مجاز تصمیم گرفته است تا کراس‌اوور بایک X55 را در دسترس خریداران ایرانی قرار دهد.

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

شرکت نسبتاً بزرگ اما کم‌فعالیت دیار خودرو به‌عنوان یکی از واردکنندگان مجاز تصمیم گرفته است کراس‌اوور بایک X55 را در دسترس خریداران ایرانی قرار دهد. نمونه‌های اولیه این خودروی چینی هم‌اکنون برای اجرای آزمایش‌ها و ارزیابی‌های مختلف وارد کشور شده است. به همین خاطر بد نیست نگاهی به مشخصات بایک X55 دیار خودرو داشته باشیم. با توجه به مشخصات فنی و قیمت این خودرو در چین، پیش‌بینی می‌شود که بایک ایکس 55 قیمتی در محدوده 1.5 میلیارد تومان داشته باشد و در سگمنت شلوغ کراس‌اوورهای چینی به مصاف خودروهایی مانند تیگو 7 پرو و جک اس 5 فیس لیفت برود.

مشخصات بایک X55 دیار خودرو

کراس‌اوور ایکس ۵۵ یکی از جدیدترین محصولات کمپانی BAIC است که سابقه و شهرت طولانی در حوزه خودروسازی دارد. این ماشین نیز نظیر سایر رقبای چینی خود، ظاهر مدرنی دارد و البته مشخصات فنی آن نیز مشابه با خودروهای چینی حاضر در بازار است. بنابراین دیار خودرو می‌بایست با تنظیم قیمت و تنوع تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی، شانس موفقیت در فروش این محصول را افزایش دهد.

مشخصات بایک X55 دیار خودرو

مشخصات بایک X55 دیار خودرو در بخش فنی شامل یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ می‌شود که محصول اختصاصی کمپانی BAIC است و از فناوری GDi بهره می‌گیرد. این موتور می‌تواند ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس ۷سرعته اتوماتیک WDCT وظیفه هدایت نیروی موتور به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. بایک ایکس ۵۵ در بهترین شرایط ممکن، در مدت‌زمان ۷.۸ ثانیه از حالت سکون به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد و در دسته خودروهای پرشتاب و چالاک قرار می‌گیرد.

مشخصات بایک X55 دیار خودرو

همان‌طور که گفته شد، شانس موفقیت دیار خودرو در عرضه بایک X55 به تنوع تجهیزات و امکانات ایمنی و همین‌طور قیمت وابسته است. البته به‌نظر می‌رسد شرکت ایرانی نیز چنین استراتژی را در نظر گرفته و قرار است بایک ایکس ۵۵ را به‌عنوان یک محصول فول‌آپشن وارد بازار کند. تهویه دوکاناله اتوماتیک، سیستم فیلترینگ هوشمند هوای کابین، دوربین ثبت واقعی حین رانندگی، صندلی‌های برقی ردیف جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، سنسور باران، اتوهلد، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط، ترمز اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک به حرکت در سربالایی و سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، سقف پانوراما، شش کیسه هوا و… ، همگی جزو مشخصات بایک X55 دیار خودرو در بخش آپشن‌ها و امکانات ایمنی لحاظ شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی