ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«های‌بانک» معرفی شد: پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین

های‌بانک قرار است یک پلتفرم دیجیتال بانکداری جامع با قابلیت افتتاح حساب غیرحضوری باشد، نه صرفاً یک نئوبانک.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۲

بانک کارآفرین، پلتفرم «های‌بانک» را در حاشیه دومین روز از همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی کرد. این پلتفرم در چهار نسخه وب، اندروید، ios و pwa راه‌اندازی شده است و خدمات موردنیاز مشتریان بانک کارآفرین را پوشش می‌دهد.

«های‌بانک» انواع خدمات بانکی و غیربانکی موردنیاز مشتریان را پوشش می‌دهد که ازجمله آن می‌توان به افتتاح غیرحضوری حساب در کمتر از ۱۰ دقیقه اشاره کرد.

«احمد بهاروندی»، مدیرعامل بانک کارآفرین، در مراسم بیست‌وسومین سالگرد تأسیس این بانک، بر لزوم ارائه انواع خدمات بانکی به‌شکل دیجیتال و نوین به مشتریان تأکید کرده و گفته بود: «طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌‌شده، خدمات شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی کارآفرین نیز در این پلتفرم دیجیتال قابل ارائه است و امیدواریم به‌مرور شاهد پلتفرم مالی جامعی در این بستر باشیم.»

افتتاح حساب‌های بانک برای همه متقاضیان

براساس توضیحات بانک کارآفرین، افتتاح حساب «های‌بانک» هم برای مشتریان آن و هم برای افرادی است که مشتری بانک نیستند. همچنین تبدیل آنلاین حساب به حساب وکالتی برای ورود و انجام معامله در بورس کالا، ثبت و صدور چک‌های صیادی، بهره‌مندی از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک به‌شکل متمرکز، انجام خدمات کارت به کارت و مواردی از این دست، ازجمله خدماتی است که در «های‌بانک» ارائه می‌شوند.

بانک کارآفرین همچنین به کارتابل حقوقی این پلتفرم اشاره کرده که برای استفاده شرکت‌ها و مجموعه‌های حقوقی به‌عنوان یک ویژگی منحصر‌به‌فرد طراحی شده است.

روابط عمومی بانک کارآفرین درباره زمان در دسترس قرارگرفتن این پلتفرم اعلام کرده اواسط بهمن‌ماه سال جاری با فراهم‌شدن بسترهای موردنیاز و نهایی‌شدن مراحل تست و عملیات، پلتفرم جامع «های‌بانک» در راستای پاسخ به نیازهای بانکی مشتریان و ارائه انواع خدمات مالی به مرحله نهایی رسید و به بازار عرضه شده است.

از سویی دیگر، باید به این نکته توجه کرد که رونمایی از پلتفرم دیجیتال «های‌بانک» در چهارچوب برنامه‌های کلان بانک کارآفرین برای «تبدیل این بانک به یک بانک کاملاً هوشمند بوده و دورنمای آن، تبدیل‌شدن به یک پلتفرم مالی جامع است.»

‌بانک کارآفرین بر این موضوع تأکید دارد که «های‌بانک» بر پایه دانش بومی متخصصان هلدینگ نگاه، بازوی فناوری اطلاعات بانک ساخته شده و در طراحی آن بر سادگی، سهولت در دسترسی و تسریع انجام امور بانکی تأکید شده است.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Hibank.karafarinbank.ir یا فروشگاه‌های مجازی ایرانی، نسبت به دریافت و نصب این نرم‌افزار اقدام و انواع خدمات بانکی موردنیاز خود را به‌شکل کاملاً غیرحضوری و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی